صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
امام جمعه مراغه در راهپیمایی مطالبه گری با بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در مراغه با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم توسط مسئولان گفت: فراهم سازی فضای مناسب و قانونمند برای نقد و اعتراض سازنده مردم ضروری بوده و باید با اغتشاشگران و هنجارشکنان به صورت قاطع برخورد شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۳۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در گفگتو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به توطئه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اتحاد ملی ملت ایران، توجه به مطالبات و دغدغه های آحاد مردم توسط مسئولان امری ضروری است.

وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی و دولت مردان کشورمان در قالب قوای سه گانه، دست غارتگران و چپاولگران بیت المال مردم را کوتاه کنند که این امر آرمان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: برخورد قاطع با فسادگران اقتصادی، رفع بیکاری و اشتغال زایی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی جامعه، مطالبه مشروع آحاد ملت بوده که باید در راه آن اهتمام ویژه ای شود.

وی با محکوم کردن شعارهای ساختارشکن و ناآرامی های اخیر در کشور و این شهرستان گفت: انقاد سازنده و مشروع متفاوت تر از اغتشاش و فتنه گری بوده و تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی ها توسط عده ای فتنه گر قابل قبول نیست.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: آسیب رساندن به اموال عمومی، مراکز اقتصادی، پاسگاه های پلیس، بانک ها و اموال شخصی به بهانه اعتراض به کمشکلات اقتصادی امری محکوم بوده و با عاملان آنها باید به صورت قاطع برخورد شود.

امام جمعه مراغه گفت: فتنه گران و آشوبگران ناآرامی های اخیر با هدف ضربه زدن به نظام و اتحاد ملت ایران، از بیگانگان، نظام سلطه و ایادی منطقه ای آن از جمله رژیم آل سعود دستور گرفته و هدایت می شوند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: وجود فضای لازم برای انتقاد از مشکلات جامعه باید به صورت قانونی و مشروع و فارغ از هنجارشکنی ها وجود داشته باشد که این امر به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در 40 سال گذشته توطئه های مختلفی علیه کشورمان به کار بسته اند گفت: نقشه های شوم نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی آن در طول سال های اخیر از جمله فتنه 88 به واسطه تدابیر رهبری و حضور مردم بصیر و ولایی شکست خورده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهارداشت: لجاجت عده ای در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی شده است.

وی اضافه کرد: وجود ناآرامی و اغتشاش به بهانه مشکلات اقتصادی در جامعه موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به کشور خواهد شد.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته، آحاد ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و امروز نیز در این راه مجاهدت کرده و از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات