صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
امام جمعه قوچان بابیان اینکه به مسائل اقتصادی انتقاد وجود دارد تاکید کرد: دولت‌مردان و مسؤولین باید ندای مردم را در این زمینه بشنوند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۴۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی صبح امروز در راهپیمایی مردمی «من انقلابی‌ام» در قوچان در پاسخ به فتنه‌گران و آشوبگران اغتشاشات اخیر در کشور در میان خیل عظیم راهپیمایان این شهرستان اظهار داشت: مردم ولایتمدار، باتقوا و ایثارگر، باشکوهی پرعظمت خشم خود را از حرکت‌های فتنه‌گرایانه جیره‌خواران انگلیس، آمریکا و اسرائیل نشان دادند.

وی با یادآوری اینکه اقشار مختلف مردم خروششان را بر سر فتنه‌گران و آشوبگران اعلام با صدای بلند فریاد «هیهات من‌الذله» سر می‌دهند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر خود انسان‌های ظالم و فتنه‌گر و کسانی که مظلومین جهان را زیر پای خودشان له می‌کنند را رسوا کرده و در مقابل ظلم می‌ایستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به اینکه دشمنان در طول ۴۰ سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همیشه فتنه‌گری کرده و سناریو‌های جدید تعریف می‌کنند، بیان کرد: دشمن با همراهی عده‌ای جیره‌خوار خواب‌های آشفته‌ای در کشور دیده بود و می‌خواست آن‌ها را در داخل به ظهور برساند و امت اسلامی را از مسیر خود بازبدارد.

دستجردی با تأکید بر این موضوع که جوانان تربیت‌شده زیر پرچم ولایت و امام زمان (عج) از رهبر خود اطلاعت پذیری دارند، با دشمن روز و شب مبارزه می‌کنند، یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای جهان اسلام بوده است و رهبر آن نیز، ولی امر مسلمین جهان به شمار می‌آید تا مردم را به آرامش برساند.

وی بابیان اینکه شیعه امروز در دنیا تنها یک حکومت دارد و آن جمهوری اسلامی ایران است که در برابر دشمنان ندای حق‌خواهی و عدالت‌خواهی را سر داده‌اند، تأکید کرد: مردم بصیر و ولایت‌پذیر زیر چتر ولایت همیشه خواب‌های دشمن را سوءتعبیر کرده‌اند و نگذاشتند این تعبیر‌های دشمن به کوچه و بازار کشانده شود.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب همان دشمنان اسلام بوده و به تعبیر ذات اقدس الهی از احمق‌ها خلق‌شده‌اند، چون هنوز این امت حزب‌الله و مردم درصحنه را نشناخته‌اند، گفت: این مردم برای انقلاب جان‌فشانی می‌کنند و از همه هستی خود خواهند گذاشت.

مسؤولین باید ندای مردم را در زمینه انتقاد‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی بشنوند

دستجردی بابیان اینکه به مسائل اقتصادی انتقاد وجود دارد و دولت‌مردان و مسؤولین باید ندای مردم را در این زمینه بشنوند، خاطرنشان کرد: امروز مردم در تنگنا به سر برده و دولتمردان باید وضعیت معیشتی، کار و اشتغال را مورد رصد قرار بدهند و از جوانان مؤمن و انقلابی به‌عنوان هسته مرکزی جامعه استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسیر اشتغال و معیشت جامعه باید سرلوحه دولت قرار بگیرد، ادامه داد: قوه قضائیه با مفسدین، اختلاس‌گران، کسانی که مسائل معیشتی مردم را هدف قرار داده‌اند و مؤسسات مالی که مردم را به چالش کشانده‌اند برخورد جدی داشته و مماشات نکنند.

رئیس ستاد امر به معرف و نهی از منکر قوچان تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نیز باید انقلابی بودجه را تصویب کرده، در مسیر قوانین جامعه قدم بگذارند و تمام مسائل را مورد رصد و بررسی قرار بدهند، زیرا این انقلاب از خون پاک شهیدان آبیاری شده است.

مردم ولایتمدار قوچان از همان لحظات اول مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند

دستجردی با یادآوری اینکه مزدورانی که در میدان مرکزی قوچان با عده‌ای قلیل حرف‌هایی زدند، امروز نیز باید خروش این مردم خداجو را که مسیرشان را از آن‌ها جدا کرده‌اند ببینند، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های مردم این شهرستان در اتفاقات اخیر این بود که از همان ابتدا مسیر خود را از اغتشاشگران و کسانی که می‌خواستند به جامعه آسیب وارد کنند جدا کردند.

وی خطاب به مقام معظم رهبری و، ولی امر مسلمین جهان بیان کرد: این مردم قوچان که به فرمود: ه شما خوب، مؤمن و باصفا هستند از همه مشکلات و بدی معیشت می‌گذرند، اما این را نمی‌پذیرند که به پرچم جمهوری اسلامی ایران و امامشان جسارت و توهین شود.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به اینکه اغتشاشگرانی که امروز کشور را به هم می‌ریزند، فردا ناموس این ملت را نشانه خواهند گرفت، تأکید کرد: دشمن به دلیل زمین‌گیر شدن در سوریه و عراق به دنبال انتقام گرفتن است و افرادی که امروز تفرقه‌انگیز حرف زده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، دشمن ولایت هستند و بدانند که مردم مقابل اغتشاشگران می‌ایستند.

وی با تأکید بر این موضوع که گاهی نفوذی‌ها دایه عزیزتر از مادر شده و از زبان ما سخنانی را بیان می‌کنند، گفت: انسان‌هایی که ما را دوست داشته و به ایران و ایرانی علاقه دارند، اموال بیت‌المال را تخریب نکرده و به شهروندان در کوچه و بازار توهین و جسارت نمی‌کنند، آن‌ها که برای کشور دوست‌داشتنی بودند در مقابل داعشی ایستاده و مدافع حرم و ملت شدند.

وی تأکید کرد: امروز دشمن در میدان مبارزه و نبرد سیاسی کم آورده است و می‌خواهد از مسائل اقتصادی، اشتغال و معیشتی برای مبارزه استفاده کند.
ارسال نظرات