صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
چهارمحال و بختیاری یک صدا با سردادن شعار هایی حمایت خودرا از از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۰۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، چهارمحال و بختیاری یک صدا با سردادن شعار هایی حمایت خودرا از از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه اعلام کردند.


مردم در این راهپیمایی شعارهایی همانند «تاپای جان حامی انقلابیم، پیرو خط رهبرو امامیم»،«ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است» ، «مرگ بر فتنه گر»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم » ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم “ما ملتی هوشیاریم از فتنه گر بیزاریم” ، “منافق ننگت باد، فتنه گر مرگت باد” ، “حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست” ،‌ “خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است” ، “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” سر دادند.

مردم با شور و شوق دوباره به میدان آمدند تا بار دیگر اقدام دشمنان را سرکوب کنند و به دشمنان نشان دهند که کشورشان را دوست داشته و اجازه فتنه‌گری و اغتشاش‌گری و نفوذ را به دشمنان نمی‌دهند.

در انتهای این راهپیمایی قطعنامه‌ای در محکومیت آشوب‌طلبی چند روز اخیر و ابراز انزجار از حامیان پشت پرده داخلی و خارجی آنها قرائت شد.

«بسـم‌اللـه الرحمـن الرحیـم»

شکر و سپاس بی‌پایان خدای سبحان را که ملت شریف ایران را از نعمت اسلام و ولایت و رهبری‌های حکیمانه و پیامبرگونه حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و خلف صالح و شایسته ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برخوردار ساخت تا در پرتو انقلاب اسلامی و اندیشه الهی و منیع پیر روشن‌ضمیر جماران، ایران و ایرانی به‌عنوان پرچم‌دار احیای تمدن اسلامی و زندگی در سایه اسلام الگوی نجات‌بخش جامعه بشری در عصر جاهلیت مدرن مورد توجه جهانیان قرار گیرد.

ما مردم بصیر و انقلابی بام ایران‌زمین، چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور و حماسی خود در این راهپیمایی ، مواضع خود را به شرح ذیل در خصوص حوادث اخیر اعلام می‌داریم:

۱- ما ضمن تشکر از تلاش‌های ارزشمند نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و اعلام حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدامات غیرانسانی فتنه گران و اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی را محکوم نموده و معتقدیم این اقدام خباثت آمیز، وحدت، اتحاد و امنیت ملی ایران اسلامی را نشانه گرفته است و از قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با عاملان اصلی فتنه اخیر و مجازات عناصر مخل نظم و امنیت عمومی هستیم.

۲-ما، ضمن بیعت مجدد و میثاق دوباره با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تبعیت محض از رهنمودهای ولی امر مسلمین(مدظله‌العالی) را رمز موفقیت و تضمین پیش‌روندگی انقلاب اسلامی دانسته و بر پایبندی و اعتقاد به اصل ماندگار و مترقی ولایت‌فقیه به‌عنوان مبنای اساسی عزت و اقتدار ایران اسلامی تأکید می‌نماییم.

۳- ما ضمن تأکید بر ضرورت اهتمام مجدانه مسئولین محترم برحل مشکلات معیشتی مردم و حمایت از تولید داخلی و ایجاد زمینه‌های اشتغال مولد، کار و تلاش و آبادانی کشور مبارزه با گرانی و تورم روزافزون، هر نوع فتنه به بهانه‌های واهی و عوام‌فریبانه که خواست ضدانقلاب و همسویی با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی ، منافقین کوردل و سلطنت‌طلبان است را شدیداً محکوم نموده و خواستار رصد هوشمندانه تحرکات مشکوک اخیر دشمنان ملت هستیم.

۴- ما ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) و شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های گوناگون را فصل الخطاب دانسته و بر لزوم تلاش قوای سه‌گانه برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در جهت تحقق آن تأکید می‌نماییم.

۵-ما ضمن حمایت همه‌جانبه از مظلومان و مستضعفان جهان و نهضت‌های اسلامی و جبهه سرافراز مقاومت اسلامی، بر ضرورت ایستادگی ، حمایت جدی از مقاومت اسلامی در برابر جلوه‌های استکباری زر و زور و تزویر همچنان پیگیر تحولات منطقه‌ای و جهانی در مسیر زمینه‌سازی حکومت جهانی موعود عدالت‌گستر جهان هستی می‌باشیم.

۶-ما ضمن تأکید بر ضرورت مدیریت و رصد مستمر حرکت دشمنان انقلاب اسلامی و تحرکات عوامل داخلی همسو با آن‌ها بر این باوریم که فتنه و فتنه‌انگیزی، ایجاد اغتشاش و گسترش بی‌بندوباری و فساد پیشینه‌ای به وسعت تاریخ دارد « امروز هم مصادف با ۱۷ دی‌ماه یادآور فتنه و توطئه کشف حجاب رضاخانی (مهره‌ای و عامل دیگر از نظام استکبار و مروج فساد و بی‌بندوباری در سال ۱۳۱۴) می‌باشد که ضمن محکوم نمودن تمامی رفتارهای هنجارستیز و ساختارشکنانه و فریبکارانه و فتنه‌های زنجیره‌ای دشمن همچنان آمادگی خود را برای ادامه سرافرازی‌ها و تثبیت ارزش‌های والای اسلامی و فایق شدن بر فتنه‌ها و دشمنی‌های بعدی دشمن و حضور در عرصه‌های مختلف عزت و سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌داریم.

۷- ما با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته‌ایم و حمایت از هر کس را به میزان تبعیت محض وی از ولایت دانسته و قطعاً ملاک و میزان حال فعلی افراد است و به فرموده ولی امر مسلمین «نقد باید منصفانه و عاقلانه و مسئولانه باشد. سیاه‌نمایی هنر نیست.اینکه برداریم همین‌طوری بی‌هوا این قوه و آن قوه را بدون هیچ تمییزی محکوم کنیم، اینکه هنری نیست» این سیاه نمایی‌ها را خواسته استکبار دانسته و بر وحدت و اتحاد و برادری تأکید می‌نماییم.

۸-امت سرافراز ایران اسلامی همیشه ایام به‌ویژه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی در برابر تهدیدها در شرایط و موقعیت‌های مختلف، اثبات نموده دل سپردن به خدا و نهراسیدن از دشمن را ، در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف با ولایت و وحدت و عنایات الهی بزرگ‌ترین توطئه‌های خارجی و فتنه‌های داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را با آگاهی و حضور مستمر و همیشگی خود درهم‌شکسته و توطئه گران خارجی و عوامل داخلی آنان را ناکام گذاشته و هر بار حماسه‌ای ماندگار و جاودانه و برگی زرین بر تاریخ باشکوه ایران اسلامی و ایرانی مسلمان افزوده است و افتخار خواهد داشت به لطف خداوند با همه آمادگی‌ها و شایستگی‌هایی که در خود نشان داده و می‌تواند پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش مهدی موعود، عدالت‌گستر جهان هستی بسپارد.

انشاء الله.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری
۱۷ دی‌ماه 1396

ارسال نظرات