صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
حوادث اخیر استعدادی ناشی از وجود فقر، گرانی، بیکاری، فساد اداری و مالی و مسائلی چون فساد، ناتوانی مسئولین در مدیریت و بی انضباطی است که عده ای سوار بر آن با مدیریتهای خود در قالب آشوب آن را در وقایع اخیر به حرکت در آوردند.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۶۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت سپاه کربلا با عنوان مطلب یاد شده گفت: این وقایع ناشی از جمع شدن 2، 3 ، 4  و چند ساله مردم از فشار های اقتصادی توام با رشد همزمان فساد، مسائل ناهنجاریهای اجتماعی و تبعیض ها و ... در جامعه و جمع نخبه گان و مدیران به وجود آمده و تبدیل به آشوب شد.

سردار رضایی با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: بستر آماده ایکه عده ای جرقه آنرا روشن کردند و شعله ای پدید آوردند در حالی واقع گردید که ترامپ بلافاصله واکنش نشان داد که موید برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد آشوب بوده و در این باره چندین سخنرانی داشته و مطالبی هم به توئیت گذاشت و در آن از وضعیت مردم ایران ابراز نگرانی کرد!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اگر بسیجیان  و انقلابیون وارد میدان نشوند دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم و ضد اسلامی سوار بر موج  می شوند، اما به خواست خدا، در این ماجرا هم مردم در میدان آمده  و تو دهنی بزرگی بر امریکایی زدند که رئیس جمهور آمریکا مدعی شده بود ملت ما خواهان ارتباط با آمریکا هستند.

وی افزود: شما بسیجیان و پیشکسوتان ایثار و شهادت باید در مساجد، مدرسه و دانشگاه و یا در بستر راهیان نوری که 40 ، 50 هزار راهیان نور از سرزمین های نور دیدار می کنند، تاریخ انقلاب اسلامی  را با دانش لازم برای مردم ، دانش آموزان و دانشجویان بصورت دقیق، مستند و متقن باز گو کنید.

 سردار رضایی با طرح دو پیشنهاد خطاب به پیشکسوتان سپاه کربلا گفت: پیشنهاد اول من این است _که با توجه به اعتماد مردم به نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره مدافع مردم بوده،_ با مردم ارتباط حقیقی برقرار نموده تا مردم در پی مطالبات خود، پاسخ حقیقی را از زبان شما بیابند.

  این مقام مسئول یادآور شد: مسئله و پیشنهاد دوم  خط دهی درست و حقیقی  به مردم وظیفه شما در قبال این نظام است که فوق العاده حیاتی و مهم است تا مردم  واقعیت مشکلات جامعه را بدانند  و از تردید اینکه  مشکلات بواسطه مدیریت بد مسئولان است، یا خدای ناکرده نظام و یا  مشکلات آمریکاست یا عدم ارتباط با آمریکاست، بیرون بیایند.

وی افزود: مردم باید بدانند آمریکائیها در فشار های اقتصادی بالاترین نقش را از گذشته (قبل از انقلاب و بعد از آن) داشتند، به گونه ای که گرچه به شاه اعتماد داشتند اما هرگز از ملت می ترسیدند و اعتماد نمی کردند و حاضر نمی شدند مردم و دانشمندان ما از فناوریهای علمی چیزی متوجه شوند  و یا به خودکفایی اقتصادی برسیم، لذا این موضوع باید از طریق شما روشنگری شود.

 سردار رضایی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه وقتی خلائی در جامعه مشاهده شد و مسئولان برای حل آن کاری نم کنند همه وظیفه دارند آتش به اختیار عمل کنند، اظهار داشت: در امور پاسداری از این انقلاب، برای کسی کارت دعوتی فرستاده نشد و نخواهد شد، لذا همه مومنان و دلسوختگان وظیفه دارند تا آتش به اختیار بوده و ندای امام  خامنه ای لبیک گویند.

 این مسئول در تشخیص مصلحت گفت: اگر در زمان امام (ره) مردم در بن بست جنگ ، اشغالگری منافین و خودفروختگان حوادث را جمع و حل کردند،  امروز سپاه و بسیج آزادانه تر  می توانند مشکلات را  با فناوری خود حل نمایند و تجربه نشان دادکه  شما بسیجیان و پیشکسوتان بخوبی از پس آن بر می آئید.

 وی فناوری بسیج و سپاه را مردم انقلابی و اسلامی  دانست و ادامه داد:  شما بزرگترین سرمایه نظام همین مردم دلسوخته و همیشه در صحنه ای هستند که علی رغم فشار های متعدد سیاسی، اقتصادی، معیشتی  حتی برای مطالبات حقه خود  با حضور در میادین حرکات آشوبگران را نفی کرده و نشان دادند که پای این  نظام ، ولایت و جمهوریت اسلامی ایستاده اند و خواهند ماند.

 رضایی مردمی بودن و با مردم ماندن را از راههای بقاء انقلاب و نظام اسلامی دانست که بسیج و سپاه در طول تاریخ انقلاب آنرا ثابت کردند.

ارسال نظرات