صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور و تأمین رفاه مردم از افتخارات بسیج سازندگی است.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار نعمان غلامی صبح دیروز در جلسه‌ای که با حضور سرگروه‌های جهادی در بسیج سازندگی ناحیه دانشجویی کرج برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که این توفیق نصیب بنده شد تا در خدمت شما جهادگران باشم.

 

وی تصریح کرد: آنچه در کرمانشاه رخ داد، دارای جنبه‌های گوناگونی برای شناخت توانایی‌های ملت ایران در یاری‌رسانی به همنوع و تأثیر سخنان مقام معظم رهبری در کمک‌رسانی به هموطن بود، به طوری که امروز خدمات گروه‌های جهادی در یاری‌رسانی به دولت برای رفاه هرچه بیشتر مردم مایه افتخار و مباهات است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز گروه‌های جهادی، محدودیت منابع و امکاناتی است که با بهره‌گیری از آن بتوانند گره از مشکلات زندگی مردم باز کنند، ابراز کرد: ملت ایران، توانایی‌های شگرف خود را برای حل مشکلات موجود در زلزله کرمانشاه به نمایش گذاشتند.

غلامی ادامه داد: برای حل و رفع مشکلات باید بتوانیم با ظرفیت‌های مردمی و خیرین آشنا شده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت امروز اعتلای حرکت جهادی است تا بتوانیم جریان خالص مردم و گروه‌های جهادی کشور که کارنامه درخشانی در فعالیت‌های خودجوش و مردمی دارند را توسعه داده و تأثیرگذارتر عمل کنیم.

غلامی با اشاره به اینکه اکثر گروه‌های جهادی موجود، به صورت خودجوش تشکیل‌شده و با عشق و علاقه به خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف مشغول هستند، گفت: داشتن تمرکز یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که گروه‌های جهادی پراکنده نباشند و بر یک نقطه متمرکز شده و برای رفع مشکلات موجود در آن نقطه تمام تلاش خود را به‌ کار گیرند.

وی تصریح کرد: برای محسوس‌تر کردن خروجی فعالیت‌ها، الگوسازی مدل‌های جهادی و تحقق آنان نیاز است که بهترین مدل، ساختن الگوهایی با نگاه، علاقه و محوریت جهادی و امکانات مردمی است.

رئیس بسیج سازندگی در ادامه اظهار کرد: همچنین مقرر شد زمینه‌ای فراهم شود تا امکان فعالیت‌های جهادی در تمام طول سال و به امتداد روزهای سال ادامه پیدا کند.

غلامی اضافه کرد: پس از اعلام جغرافیا به گروه‌های جهادی، ارائه آموزش و برنامه نیز در اولویت قرار دارد تا اجرایی شدن فعالیت‌ها ثمربخشی بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز گروه‌های جهادی کشور در قله‌های رفیع مجاهدت قرار دارند و با عشق و علاقه به خدمت مشغول هستند و اقدامات در مجموعه بسیج دانشجویی با دقت بیش‌تر و بهتری انجام می‌شود و فعالیت‌های امروز گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات کشور از افتخارات این بخش خدوم است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحول وسیع در یک منطقه، تمرکز و انجام فعالیت در طول سال لازم است و در هر عرصه که موفقیتی به دست می‌آید، انسان‌های پرتلاش پشتوانه این موفقیت‌ها هستند.

غلامی در پایان افزود: استعدادهای فراوانی در سطح کشور داریم که اگر آن‌ها را بیابیم و با توانایی‌های آنان آشنا شویم، می‌توانیم در حوزه اشتغال اقدامات خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات