صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست ویژه ی چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال که با حضور سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: محتوای رسانه ها با توجه به تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال باید متناسب با نیازهای جامعه و اتکا به فرهنگ ایرانی – اسلامی تولید و تامین شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور با اشاره به رشد سریع شبکه های اجتماعی و تحولات سریع و مواجهه با رویدادهای متوالی در دنیا اظهار کرد: برای هم پایی با سرعت اطلاعات و کم شدن آسیب های وارده از سوی  این پدیده ها ، مستلزم  آماده سازی جامعه  و تامین و تولید محتوا متناسب با شرایط جامعه هستیم.

وی افزود: جوانان ما به واسطه هوشمندی و فراستی که دارند از شکل گیری شبکه های اجتماعی و این پدیده فرهنگی – اجتماعی  بهترین بهره برداری خواهند کرد و وظیفه  حاکمیت فراهم کردن بستر و شرایط لازم برای رو یا رویی با این مقوله است، چراکه هر پدیده ی فرهنگی بر اساس نیازی خاص پدید می آید.

محمدپور ضمن اشاره به میزبانی تبریز در برگزاری چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال در تصریح کرد: بحمدالله تبریز ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری این رویداد هنری را داراست.

وی در ادامه افزود: سیاست کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، واسپاری امور با اعتماد کامل به انجمن ها و موسسات فرهنگی و هنری است ،در همین راستا برگزاری این جشنواره برعهده ی انجمن کارتونیستهای تبریز گذاشته شده است تا با هم افزایی و تعاطی افکار شاهد برگزاری یک جشنواره هنری در تبریز باشیم.

محمدپور ضمن معرفی دکتر رحیم بقال اصغری به عنوان رئیس انجمن کارتونیست های تبریز اذعان کرد: آقای بقال اصغری از پایه گذاران کارتون در استان  و از برجستگان این رشته هنری در سطح استان و کشور هستند و حتی در کشورهای خارجی هم داوری جشنواره های هنری را عهده دار شده اند.

وی در ادامه گفت: برگزاری چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال توسط انجمن کارتونیست تبریز و با مدیریت آقای بقال اصغری انجام خواهد شد، و حضور ایشان را در انجمن کارتونیست تبریز مغتنم شمرد و اظهار امید واری کرد که با استفاده از تجربیات علمی و آکادمیک ایشان این رویداد هنری هم به نحو احسن عملیاتی خواهد شد.

 چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کاتونیست های تبریز طی روزهای ١٥- ٢٠ اردیبهشت ماه ١٣٩٧در  موزه کاریکاتور خانه هنر تبریز  برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات