صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: امام خمینی (ره) نهضت اسلامی را در اوج همه فتنه ها و فشارها به دوران ثبات و سازندگی هدایت کرده و اسلام را پس از ۱۴ قرن مظلومیت زنده کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۴۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی شکل گرفت که ۲ ابرقدرت شرق و غرب در دنیا حاکم بودند و هیچ کس حق نداشت خارج از محدوده قدرت آن‌ها اقدامی انجام دهد افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران حتی در واپسین لحظات عمر شاه، برای عموم تحلیلگران و افراد دخیل در رخداد‌ها ناممکن بود، ولی از آنجا که خداوند یاور مظلومان و مؤمنان است اسلام پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکباری دنیا از ابتدای انقلاب اسلامی جبهه دشمن خود را ایجاد کرده و به سرکرده آمریکا به مقابله با انقلاب اسلامی برخواستند و با انواع کودتاها، جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تحریم و جنگ اقتصادی سعی در نابودی نظام اسلامی داشتند.

وی با تأکید بر رهبری حکیمانه و بیدار امام خمینی (ره) که باعث استیصال دشمن شد تصریح کرد: امام خمینی (ره) با منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرد در اوج همه فتنه‌ها و فشار‌ها انقلاب اسلامی را به دوران ثبات و سازندگی هدایت کرده و اسلام را پس از ۱۴ قرن مظلومیت زنده کرد.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی افزود: امروز دشمن می‌داند که با هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی بایستد و قبول کرده که اکنون انقلاب به عنوان یک عنصر فعال و تعیین کننده در معاملات منطقه‌ای و جهانی نقش ایفا می‌کند بنابراین شکست‌های خود در منطقه را از حضور مقتدرانه ایران می‌دانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان  برنامه‌های ویژه جوانان و نوجوانان را از مهمترین موضوعات دهه فجر دانست و اظهار کرد: باید در جهت تقویت روحیه خودباوری و اسلامی تلاش کنیم تا جوانانمان بتوانند از این نعمت بزرگ الهی که باعث شده ملت ایران در جهان عزت پیدا کند محافظت و نگهداری کنند.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۵۵ برنامه شاخص در دهه فجر انقلاب اسلامی، اجرای جشن‌های انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش‌های روشنگری و سیاسی، اجرای جشنواره ورزشی با حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جشن‌های انقلاب را بخشی از برنامه‌های دهه فجر دانست.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی حضور باشکوه ملت در ۲۲ بهمن را نشانه هوشیاری و بیداری ملت دانست و افزود: ملت ایران ۲۲ بهمن را همانند سال‌های گذشته برگزار می‌کنند و باشکوه‌تر به میدان می‌آیند تا یکبار دیگر با انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت بیعت کنند.
ارسال نظرات