صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ظهر امروز با حضور ویژه علی سلیمی جانباز انقلاب اسلامی و آزاده دوران دفاع مقدس، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ظهر امروز با حضور ویژه علی سلیمی جانباز انقلاب اسلامی و آزاده دوران دفاع مقدس، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم این جانباز دلیر و فداکار به بیان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی پرداخت و خباثت رژیم پهلوی را بازگو کرد و به سوالات دانشجویان در این باره پاسخ گفت.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در ادامه این مراسم مطرح کرد: امام راحل با درایتی که داشت بعد از گذشت 3 الی 4ماه از جنگ تحمیلی بسیج طلبه و دانشجو را تشکیل دادند و فرمودند: باید بسیج دانشجویی و طلبه ایجاد شود تانسل های بعد را تربیت کند.

وی شبکه‌سازی و انسجام تشکیلاتی را از مهم‌ترین الویت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: یک بسیجی در وهله‌ی اول باید خود یک مربی باشد تا بتواند کار تربیتی انجام دهد و خود را به روز کرده تا نقش موذن گونه خود را ایفا کند.

برزگر با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید جریان ساز و مطالبه گر باشند و در دانشگاه انقلابی عمل کنند تشریح کرد: با توجه به اینکه باید از مدیران انقلابی تقدیر کنیم، از مدیری که فقط شعار انقلابی گری سر می‌دهد باید با این شعار دادن همراه با اخلاق، انصاف و منطق مقابله کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه توجه به مسئله‌ی جهادعلمی یکی از موضوعات اساسی کشور است مطرح کرد: امروز، وظیفه اصلی بسیج دانشجویی ترویج علم  و قدم برداشتن در مسیر جهاد علمی است.

برزگربا اشاره به ادامه راه شهدا تاکید کرد: باید به مانند شهدای مدافع حرم مدافع ارزشها و انقلاب اسلامی باشیم و نگذاریم پای بیگانگان به کشور باز و انقلاب اسلامی را آماج حملات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جوانان ما دارای فطرتی پاک می باشند گفت: باید کمک کنیم تا این فطرت پاک از آلودگی ها دور بماند و با راهنمایی و ارشاد راه صحیح را به آنها نمایان کنیم.

گفتنی است به رسم یادبود و گرامیداشت فداکارهای آقای علی سلیمی رزمنده دوران دفاع انقلاب اسلامی هدیه و لوحی از طرف ناحیه بسیج دانشجویی استان اهدا شد.


  در پایان این مراسم ضمن تقدیر از علی اصغر مجیدی و نرگس آخوندی مسوولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مهدی نوروزی و مرضیه رضایی طی حکمی به عنوان مسوولان جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات