صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: برخی همه آرزویشان غرب است و امروز نباید مقابل دشمن کرنش کرد و عاشق آمریکا و غرب شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۶۶۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار مرتضی صفاری امشب در یادواره ۵۰ شهید منطقه مصلی و کمربندی پایین شاهرود در مسجد سجادیه مصلی این شهر، با بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی و دیدار با خانواده شهید در کرمان و زنده بودن شهدا اظهار کرد: شهدا زنده‌اند و باید متوجه این جایگاه و مقام باشیم.
وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم تأکید دارند که نباید فکر کنید شهدا مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و در نعمت خدا هستند و شهدا شفیع خانواده و دوستان خود خواهند بود.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به حدیث امام عسکری (ع) در باب تکلیف دوران غیبت افزود: امروز باید بدانیم که تکلیف ما چیست؛ دشمن در برخی موارد نفوذ کرده است و باید مراقبت کرد.
صفاری بیان کرد: وزیر نفت امروز قرارداد ۴۰ ساله می‌بندد و نفت ملت را می‌دهند و پورسانت می‌گیرند و باید پرسید سرمایه تو چقدر است؟ امروز آمریکا هیاهو می‌کند، تکلیف ما چیست؟
وی ادامه داد: امام حسن عسکری (ع) به شیعیان زمان خود در جوابشان که می‌پرسند امام زمان (عج) غایب است و ما چه کنیم، می‌فرماید باید به بالاترین فقیه زمان خودتان مراجعه کنید که چهار ویژگی دارد؛ نگهبان نفس خودش است، از دین اسلام تمام‌قد حفاظت و حراست می‌کند، با هوای نفس خود مقابله می‌کند و ساده‌زیست است و فقط از خدا اطاعت می‌کند و غیر رضای خدا هیچ نمی‌گوید.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه خداوند متعال در واقعه غدیر اسلام و دین را کامل و نعمت را تمام کرد و تا قیامت امامت را پایه گذاشت، گفت: خدا راضی شد که دین اسلام تا ابد باشد و نقش و هنر فاطمه زهرا (س)، دفاع از ولایت بود و ایشان به‌خوبی درس دفاع از ولایت را به ما می‌دهد.
صفاری با بیان اینکه بعضی‌ها لباس پیامبر اسلام (ص) را می‌پوشند و می‌گویند اسلام در اقتصاد جواب نمی‌دهد و باید برابر آمریکا زانو زد و کرنش و برجام را امضا کرد و لبخند شیطان را ندید، عنوان کرد: وقتی دین خدا می‌گوید از کفار اطلاعت نکنید؛ بلکه با او مجاهده کنید و دست ندهید و لبخند نزنید و محکم بایستید و جهاد کبیر کنید، چرا برخی این‌گونه عمل نمی‌کنند؟
وی تصریح کرد: سیاست استکبار، نابودی اسلام و مسلمانان است و در سوره بقره در آیه ۲۱۷ بیان می‌دارد که دشمنان شما مسلمانان پشت سر هم توطئه می‌کنند و دشمن، دشمن بوده و دنبال جلو آمدن و نابود کردن است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد: دشمن اگر بشود، شما را می‌کشد تا دین را از شما بگیرد و هدفش گرفتن دین و به کیش خود درآوردن شماست.
صفاری اضافه کرد: جنگ نرم امروز وجود دارد و جوانان ما در این جنگ هستند و دشمنان برای گرفتن دین و به انواع حیله‌ها جلو می‌آیند و باید فقیه هوشیار و باسیاستی، چون رهبری مقابل آن‌ها بایستد و روشنگری کند تا مثل امروز شکست بخورند.
وی تصریح کرد: نباید مقابل دشمن کرنش کرد و عاشق آمریکا و غرب شد، برخی همه آرزوهایشان غرب و غرب‌گرایی بوده واقعیت جامعه ما اکنون این است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه مراجعه به فقیه و اطاعت از او لازم است، بیان کرد: امام انقلاب کرد و تاکتیکی به خرج و مجلس خبرگان رهبری را تشکیل داد تا مردم خبرگان دین را انتخاب کنند؛ در این مجلس، ولی‌فقیه از بین این نخبگان و فقیهان انتخاب می‌شود؛ امام راحل جایگاه ولایت‌فقیه را تثبیت کرد که همان ولایت رسول‌الله (ص) و انبیا و ائمه اطهار (ع) است.
صفاری اظهار کرد:، ولی فقیه امروز مقابل دشمن سینه سپر کرده، اما حسودان داخلی و دشمنان و به‌خصوص استکبار جهانی در طول این ۴۰ سال از ولایت‌فقیه عصبانیت فراوان دارند.
وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم تا آنچه در رژیم گذشته بود، نباشد؛ اما الآن برخی از آن معضلات را می‌بینیم. رهبری تأکید دارند در زمان پیامبر اسلام (ص)، دوست و دشمن مشخص بود و در زمان حضرت علی (ع) دوست و دشمن مشخص نبود و خیلی از صحابه در خط روبه‌روی، ولی بودند؛ ملت شک داشتند و مولا هر چه نصیحت می‌کرد، آن‌ها ظاهر را می‌دیدند و نفاق کامل وجود داشت و الآن هم این‌گونه است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ادامه داد‌: در واقعه سقیفه حق را کنار گذاشتند و به بهانه‌های مختلف و منافقانه کار و به پیامبر اسلام (ص) جفا کردند؛ امروز مسیر درست انتخاب شده ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است و اگر عده‌ای بگویند این را قبول نداریم، جفا به پیامبر و مسلمانان است.
صفاری گفت: امروز برخی می‌گویند اقتصاد اسلامی جواب نمی‌دهد و باید سرمایه‌داری غربی باشد؛ آن‌ها می‌خواهند راه نوکری آمریکا و سرمایه‌داری را ادامه دهند، چون به زعمشان اسلام جواب نمی‌دهند و نفاق‌گونه آن را مطرح می‌کنند.
وی تصریح کرد: آن‌ها در ظاهر هر چیزی که مقام معظم رهبری بگویند، را قبول دارند؛ اما کار خودشان را می‌کنند. امسال رهبری فرمودند: واردات غیر از کالا‌های موردنیاز داخل از خارج حرام و غیرقانونی است، اما برخی کارخانه‌های داخلی را تعطیل و از خارج جنس وارد می‌کنند و قرارداد می‌بندند؛ این چه تبعیتی است؟
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به دو تفکر غرب‌گرایی و سرمایه‌داری و اشرافیت و تفکر اسلامی در کشور گفت: تفکر غرب‌گرایی مسلط شدن دشمن، جهانی شدن و امضای قرارداد پول‌شویی و تروریسم خواندن سپاه قدس را می‌پذیرد؛ معتقد سات باید حاج قاسم سلیمانی را به دشمن داد یا سند ۲۰۳۰ که جهانی شدن و تسلط بر فرهنگ ما و تفکر اسلامی است، را اجرایی کرد.
صفاری بیان داشت: آن‌ها اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند و کار خودشان را می‌کنند و دشمن هم به دنبال تفرقه اس؛ ت، چون می‌داند از طریق جنگ سخت نمی‌تواند کاری پیش ببرد.
وی با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که به جسم شما شلیک نمی‌کنیم؛ چون ایران قدرتمند است و برنامه استراتژیک ما شلیک به ذهن‌هاست که جواب می‌دهد و این همان استحاله است.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اضافه کرد: انگلیس به آمریکا تأکید می‌کند تهدید نظامی نکن که جواب نمی‌دهد و استحاله جواب می‌دهد و باید در ارکان حاکمیت نفوذ کنیم تا، ولی فقیه بی‌اثر شود.
صفاری بیان کرد: تفکر جهانی شدن و اقتصاد مقاومتی دو تفکر متضاد است؛ چرا جلوی قاچاق را نمی‌گیرند و آمار واردات قاچاق نسبت به سال گذشته دو برابر شده است؟
وی با تأکید بر لزوم توجه به بصیرت و روشنگری در جامعه بیان کرد: امروز باید قوی عمل کرد و شناخت و شبهات را جواب داد.
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: برای رفع مشکل یک راه وجود دارد و آن هم آگاه‌سازی مردم است که به چه کسی رأی بدهند و انتخاب کنند به کسی که به آمریکا دل‌خوش است یا به شهدا پشت، ذهن مردم را منحرف و فضا را دوقطبی می‌کند، رأی دهند یا به طرف مقابل او و کار ما روشنگری و درست انتخاب کردن است.
صفاری با اشاره به سخنان امام راحل قبل از عزیمت به ایران در پاسخ به خبرنگاران گفت: امام فرمود: ما سه کار اساسی ساقط کردن رژیم ستم‌شاهی، استقرار حکومت اسلامی و بسترسازی برای ظهور و رهبری را در پیش داریم وظیفه ما بسترسازی است.
ارسال نظرات