صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان به این اقتدار معترف بوده و از جایگاهی که انقلاب بدست آورده است خشمگین هستند.
کد خبر: ۸۹۸۶۷۸۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده، ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، در دیدار با کمیته نیرو‌های مسلح ستاد دهه فجر کردستان اظهار کرد: امام راحل شخصیت بزرگی است که جهان را از مسیر باطلی که حرکت می‌کرد به مسیر حق برگرداند.

وی ادامه داد: بعد از امام نیز سکان‌دار مدیر و مدبری این کشتی نجات را هدایت می‌کنند که موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی در جهان شده است.

نماینده، ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: خداوند متعال در این دنیا همه چیز را برای آزمایش انسان قرار داده و این آزمایش بی هدف نیست و آنچه از اهمیت زیادی برخوردار است حرکت انسان به سمت تکامل است.


آیت الله شاهرودی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سعادت دمنیا و آخرت باید در مسیر حق و حقیت حرکت کرد، افزود: تقوی، بندگی و عبادت و .. جز الزامات دین و وسیله‌ای برای رسیدن به خدا است و همه انسان‌ها باید اصل مهم جهادگری را خط حرکت خود قرار دهند.

وی اذعان کرد: باید در مسائل مختلف باید جهادگونه عمل کرد و یکی از ویژگی‌های مهم انقلابی بودن جهادی عمل کردن است و این مهم را در تمام زوایا مد نظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه جنگ با دشمنان تمام شدنی نیست، افزود: اگر جهاد و روحیه انقلابی را کنار بگذاریم شکست خواهیم خورد گرچه قرآن می‌فرماید دشمنان شما همواره در حال جنگ و ستیز با شما هستند و شما باید همواره آماده مقابله با آنان باشید.

آیت الله شاهرودی همچنین گفت: اگر کسانی نباشند که جلوی دشمنان اسلام را بگیرند همه چیز از بین می‌رفت و در چنین جایی هست که وجود و اهمیت انقلاب اسلامی معنا پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با شرایط شکل گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما در شرایطی شکل گرفت که جهان به سمتی حرکت می‌کرد که ارزش‌های اسلامی و دینی رفته رفته حذف و ضد ارزش‌ها جای آن را می‌گرفت.

وی بیان کرد: تا قبل از انقلاب ایران دست بهائیت افتاده بود و در مسیر دین‌زدایی به شدت کار می‌شد و مضاف بر آن، بلوک شرق و غرب هم در آن زمان به صورت جدی در بحث دین‌زدایی و حذف کامل دین از سیاست کار می‌کردند، اما انقلاب اسلامی حرکتی ایجاد کرد که هم ایران را از دست ستمگران نجات داد و هم بستر صادر کردن تفکر مبارزه با ظلم در جهان را فراهم کرد.

آیت الله شاهرودی ابراز داشت: امروز قدرت ایران به جایی رسیده است که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان به این اقتدار معترف بوده و از جایگاهی که انقلاب بدست آورده است خشمگین هستند.

وی یادآوری کرد: قبل از انقلاب انسان‌های دیندار زیر فشار بودند که امروز باید شکرگذار خداوند باشیم، چون به برکت انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی نیرو‌های مسلح، از امنیت لازم برخوردار هستیم.

نماینده، ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: در نیرو‌های مسلح، افرادی متدین، فداکار و با روحیه جهادی وجود دارند که مایه اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف شده‌اند و این را باید متوجه باشیم که خداوند کسانی را که برای دفاع از دین خدا به صف ایستاده‌اند دوست دارد و آنان را در برابر دشمنانشان پیروز و سربلند می‌سازد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات