صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
خبرگزاری بسیج: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام وامام و شهداء ماست.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۸۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت  الاسلام اسماعیلی ،امام جمعه شهرستان قرچک بیان داشت: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام وامام و شهداء ماست. بزرگترین اهرم دشمن برای پیاده کردن طرحها و برنامه هایش ، فتنه است ، این آفت نباید فراموش شود ، فتنه گران با تظاهر و شعار نفوذ کرده و  به موقع ضربه می  ز نند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه ، پس از دعوت مجدد خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به اینکه  دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهای اسلامی است ،اظهار داشت: این انقلاب محصول تقوای پاکان است ، طالبان تقوا طالبان عزت و اصلاح جامعه هستند ، پاکان ،دغدغه  دین را  دارند، انقلاب ما انقلاب درونی بود ، ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم .

 رئیس ستاد  احیای امر به معروف شهرستان قرچک در ادامه سخنان خود با پرسش این سوال که «  ملت ایران و مرجع و رهبر این ملت چه خواستند و اهداف این انقلاب چه بوده است ؟ ویژگیهای رژیم پهلوی و جامعه آنروز چه بود که ملت و امام ملت نمی پذیرفتند ؟ » تشریح کرد:بی عدالتی ، فساد و فحشاء ، ذلت و خواری حاکمیت استکباری و استثماری ، تسلط کامل قدرتهای غرب و شرق بر این مملکت ، وابستگی شدید در همه زمینه ها ، از جمله علتهای انقلاب مردم  است.

وی ادامه داد: انقلاب شد  که استقلال و آزادی به معنی واقعی بدست آید ، انقلاب شد که جمهوری اسلامی باشد یعنی همه با هم بر محور اسلام و ارزشها باشیم نگاهها ارزشی باشد ، پست ها برای خدمت باشد، تلاشها در جهات و ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، سیاسی و علمی و قضایی و ... بر محور اندیشه اسلام ناب باشد .

  نماینده ولی فقیه در قرچک   همچنین   در تشریح آفات و اسیب های انقلاب ادامه داد:نگاه به بیرون ، وابستگی به بیرون ، طراحی های بیگانگان ، تسلیم دنیای زور شدن ، تقلید های کورکورانه ، تلقین های منفعلانه ، ترس از تهدیدات ، بی برنامه گی و سستی در برابر تحریم ها ، از جمله آفات انقلاب ماست و اینگونه مواضع و دردگاهها ما را به عقب می راند .

وی تاکید کرد: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام و امام و شهداء ماست. بزرگترین اهرم دشمن برای پیاده کردن طرحها و برنامه هایش ، فتنه است ، این آفت نباید فراموش شود ، فتنه گران با تظاهر و شعار نفوذ می کنند ، به موقع ضربه می  ز نند.

 وی خاطر نشان کرد:خداوند در سوره یس آیه 74 می فرماید:«اتخذو من دون الله الهه لعلهم ینصرون .» دست بسوی قدرتهای غیر الهی دراز می کنند تا شاید یاری شوند. جامعه ای که به غیر خدا تکیه کند راه پیشرفت و سعادتش بسته می شود .

اصلی که دنیای مستکبر و مدعی را به زانو در آورد ه است ، اسلامیت نظام ماست ، ضامن ماندگاری این اصل هم اصل ولایت فقیه است وبس .

  امام جمعه در پایان ،ولایت فقیه  را حبل متین خطاب کرد که   ملت را حول محوراسلام عزیز، نگاه داشته است و تنها تدبیری که تا کنون مؤثر و مفید بوده است تدبیر ولی امر مسلمین است ، بقیه تدبیر ها فقط  ضربه ایی بوده که با آن به عقب رانده شدیم.

نویسنده: فاطمه خانی

ارسال نظرات