صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
فرماندار درگز تاکید کرد: امروز جهت حرکت نظام به سمت توسعه پایدار و پاسداری از خون شهدا و دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدحسن فرهادی ضمن تشکر از حضور پر شور و گسترده مردم شریف و شهید پرور درگز که پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام بود تصریح کرد: از خدای متعال تقاضا داریم توفیق خدمت به مردم دلاور ایران اسلامی را به همه مسئولان عنایت فرماید.

وی با اشاره به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبیین کرد: نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، با امید و نشاط در حال حرکت رو به جلوست و معتقد هستیم هیچ بن بستی بر سر راه این کشور وجود ندارد.

فرماندار درگز عنوان کرد: امروز جهت حرکت ما به سمت توسعه پایدار و پاسداری از خون شهدا و دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرهادی تشریح کرد: با نگاهی به تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی خواهیم دید عواملی همچون رهبری بی بدیل امام خمینی (ره)، باور عمیق دینی مردم و وحدت اقشار مختلف ملت از مهم‌ترین علل پیروزی و ماندگاری این نظام است.

وی افزود: هر حلقومی که وحدت مردم را بشکند و ندای یاس و ناامیدی سر دهد، بدون شک غافل بوده و به دشمنی آشکار با این نظام و ملت محکوم است.

فرماندار درگز گفت: در طول این ۴۰ سال با سکانداری رهبر معظم انقلاب و پای کار بودن قوای سه گانه موفق به کسب دستاورد‌های زیادی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگ، نظامی، اقتصادی و فضایی شده ایم.

فرهادی عتوان کرد:البته در این راه مشکلاتی هم وجود دارد که باید با آسیب شناسی صحیح و دقیق، به سمت ترمیم ضعف‌های موجود پیش برویم.

وی خاطر نشان کرد: رشد ۵۰ درصدی سطح سواد در شهر‌ها و روستاها، برق رسانی ۱۰۰ درصدی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، گاز رسانی حیرت آور به مناطق صعب العبور و پرژه‌های عظیم مخابراتی کشور از جمله موفقیت‌های این نظام است.

فرماندار درگز اذعان داشت: تحریم‌های گسترده و سراسری از ابتدای انقلاب محدودیت بسیاری برای ما ایجاد کرده، اما با این وجود مردم و مسئولان پای کار هستند و با اتکا به منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به صورت تمام قد در برابر این مشکلات ایستاده اند.

فرهادی با اشاره به مساله راه درگز به عنوان استراتژیک‌ترین مقوله شهرستان تاکید کرد: امروز باید مساله راه دسترسی به مرکز استان مطالبه عمومی مردم باشد تا بتوانیم انگیزه و شوق حضور سرمایه گزاران را جهت فعالیت در شهرستان و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ایجاد کنیم.

وی تشریح کرد: همه ما به دنبال وحدت رویه هستیم و امیدواریم برکات خدای حکیم در این راه شامل ما شود، مردم شهرستان درگز در اغتشتاشات اخیر نشان دادند که با انقلاب همراه و همگام هستند و با حفظ آرامش خود و دوری از هر گونه تنش برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزودند.

فرماندار درگز در پایان ضمن بیان اینکه مردم معتقدند مشکلات کشور با علم و منطق و طی طریق قانونی حل می‌شود تصریح کرد: حضور در خیابان و ایجاد اغتشاش دردی را دوا نکرده و صرفا دستمایه‌ای برای موج سواری دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد.
ارسال نظرات