صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مراسمی تحت عنوان «جشن زیبایی بورژوا» (یکی از برندهای لوازم آرایش در فرانسه) با حضور عده‌ای از بازیگران سینما و تلویزیون در تهران برگزار شد!
کد خبر: ۸۹۹۲۹۲۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، بنا به گزارش گالری برگزارکننده این مراسم که اصلی‌ترین برنامه آن، عرضه لوازم آرایش گران‌قیمت فرانسوی بود:


«جای جای جشن زیبایی بورژوا، با فعالیت‌ها و اتمسفری که جلوه‌ زنانه‌ پاریسی را به ذهن متبادر می‌کرد، پر شده بود؛ گویی پاریسی کوچک در دل تهران برای جمعی از مهمانان خلق شده تا با تمام وجود سبک پاریسی را احساس کنند!» این درحالی است که امروز یکی از آسیب‌های فضای فرهنگی و اجتماعی ما که دستور کار اقتصاد مقاومتی را خدشه‌دار می‌سازد، هجوم اقلام مصرفی، غیرضرور و ‌اشرافی‌گرایانه غربی به نظر می‌رسد که از آن جمله کالاهای آرایشی و به اصطلاح زیبایی است.

سال گذشته نیز طی گزارش کوتاهی نسبت به گشایش فروشگاه‌های برخی برندهای مد و لباس غربی مانند «بنتون»، «ورساچه» (یک برند صهیونیستی)، «مانگو»، «روبرتو کاوالی»، «اسکادا»، «گوچی»، «مون بلان» و... هشدار داده بود.

این در حالی است که در برخی از کشورهای مستقل و حتی اروپایی، برای حضور برندهایی که با فرهنگ و سیاست جامعه سازگاری ندارد، محدودیت‌هایی وضع شده اما در کشور ما و در جامعه انقلابی ایران که اساساً با این نوع مارک‌ها و سبک زندگی مورد تبلیغ آنها، در تضاد است، حضور افسارگسیخته برندهای غربی و صهیونیستی، بسیار سؤال‌برانگیز به نظر می‌رسد.

سؤال اینجاست چه کسی مجوز این‌گونه برنامه‌ها و مراسم و ایجاد نمایندگی‌های موسسات معلوم‌الحال غربی را در ایران صادر می‌کند؟


متاسفانه گروه خاصی از هنرپیشگان سینما و تلویزیون تبدیل به مهره‌های جریان‌های ضدفرهنگی غربی در ایران شده‌اند که بعضاً ارتباط خوبی با سفارتخانه‌های اروپایی در تهران دارند. این گروه تحت هدایت عناصر غربی نقش ویژه‌ای در ترویج سبک زندگی غربی و جایگزینی ارزش‌های بومی با ارزش‌های غربی در فضای فرهنگی کشور دارند که قابل بررسی است.

ارسال نظرات