صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: در ماه های اسفند و فروردین پنج هزار زائر قمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۲۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل قدیری در حاشیه دومین جلسه کارگروه پشتیبانی ستاد راهیان نور استان در سالن جلسه‌های فرمانداری قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور سالانه در سه مقطع زمانی تابستان، پاییز و اسفند و فروردین برگزار می‌شود، که مرحله دوم آن یعنی فصل پاییز مختص دانشجویان و دانش آموزان و مراحل اول و سوم نیز ویژه عموم مردم است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سالانه حدود ۲۰ هزار تن از قم به این اردو اعزام شدند، افزود: در تابستان ۹۶، سه هزار و ۵۰۰ تن به مناطق جنگی غرب و شمال غرب و در مهرماه نیز پنج هزار و ۵۰۰ تن از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی زمان شروع سومین مرحله اعزام راهیان نور که ویژه ایام نوروز است، را ششم اسفند ماه دانست، و افزود: دانشجویان، کارکنان دادگستری و مددجویان کمیته امداد امام (ره) نخستین گروه‌های اعزامی در این مرحله هستند که تا دهم فروردین ادامه پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه فارغ از نهاد‌های اجرایی افراد دیگر جامعه باید از طریق پایگاه‌های بسیج مساجد ثبت نام کنند، افزود: اعزام عمومی راهیان نور از طریق پایگاه‌های بسیج مساجد از ۲۵ اسفند آغاز خواهد شد.
قدیری با بیان اینکه بیشترین تعداد اعزامی به این اردوی فرهنگی را پایگاه‌های بسیج مساجد انجام می‌دهند، افزود: اطلاع رسانی در مورد نحوه ثبت نام جهت شرکت در این اردو از چند روز آینده صورت می‌گیرد.
مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به چگونگی حضور کسانی که قصد بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور با استفاده از خودرو‌های شخصی دارند نیز افزود: کلیه این افراد می‌توانند برای ثبت نام به نواحی مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و امام حسین (ع) قم مراجعه کنند.
وی یادآور شد: برای خانواده‌هایی که با خودروهایشان به این اردو می‌آیند در شهر‌های اندیمشک و اهواز مراکز پذیرایی و اسکان، و برنامه بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهیدان پیش بینی شده است.
قدیری با یادآوری اینکه ستاد کاروان‌های راهیان نور به ریاست استاندار و متشکل از ۹ کارگروه است، افزود: بر اساس ابلاغیه نهاد ریاست جمهوری در برنامه ششم توسعه همه دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تنظیم بودجه سالیانه خود بودجه راهیان نور را مدنظر قرار داده و در اعتبار‌های فرهنگی خود نیز لحاظ کنند.
ارسال نظرات