صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رسانه‌های بسیجی بایستی با توجه به رسالت خود و با تکیه بر ظرفیت‌های خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۱۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ دوم پاسدار یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانه‌ها و ضرورت پرداختن آن‌ها به مطالبات مردمی گفت: رسالت اصلی رسانه بازگو کردن مطالبات و ایجاد دغدغه برای تحقق آنها است.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی از رسانه‌ها با فاصله گرفتن از رسالت مطالبه‌گری بیشتر در پی گروه گرایی هستند و اینجاست که اهمیت رسانه بسیج نمایان‌تر می‌شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروز مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه در دو واژه اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود و راه حل این دو واژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

سرهنگ پاسدار قادری با تاکید بر اینکه رسانه‌های بسیجی بایستی با توجه به رسالت خود و با تکیه بر ظرفیت‌های خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند، گفت: اصلاح الگوی مصرف نیاز به ایجاد باورهای جدید فکری دارد زیرا سال‌هاست که عموم مردم با تصوراتی اشتباه نسبت به مصرف در جامعه زندگی کرده‌اند و بدون اصلاح فرهنگ مصرف امکان تحقق اقتصاد مقاومتی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم رسانه‌ای گسترده دشمنان داخلی و خارجی مهمترین، رسالت بسیج رسانه جهت دهی افکار عمومی در راستای اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: رسالت رسانه‌ها در عرصه فرهنگ سازی بسیار سنگین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات