صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
خبرگزاری بسیج: همزمان با نخستین روز از جشن نيكوكاري صبح امروز زنگ نيكوكاري در 140 مدرسه منطقه 19 تهران نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۰۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ زنگ نيكوكاري در نخستين روز از جشن نيكوكاري با حضور جمعی از دانش آموزان و مسئولان اجرایی منطقه 19به صورت نمادين به منظور کمک به نیازمندان در دبستان دخترانه شاهد کوثر نواخته شد.

مهدی سامانی، رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به نواخت آوای زنگ نیکوکاری در بیش از 140 مدرسه در سطح منطقه 19 تهران گفت: این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مدیران و مسئولان منطقه به همراه تعدادي از دانش آموزان نيكوكار با نيت كمك به نیازمندان به صورت نمادين در دبستان دخترانه شاهد کوثر برگزار شد.

وی با اشاره به اينكه جشن نيكوكاري امسال با شعار « جوانه لبخند می کاریم » به ميزباني بيش از 140 مدرسه در منطقه19 برگزار شد، افزود: كمك هاي جمع آوري شده پيش از آغاز سال نو به همت مسئولان آموزش و پرورش در اختيار دانش آموزان نيازمند قرار مي گيرد.

سامانی به پايگاه هاي برگزاري جشن نيكوكاري در دومين روز از جشن نيكوكاري در سطح منطقه 19 اشاره كرد و گفت: اين مراسم در محل خانی آبادنو، میدان ابن سینا، جنب بانک پاسارگاد از ساعت هشت صبح لغایت 19 برپا مي شود.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران ادامه داد: در روز جمعه نیز مصادف با 18 اسفند ماه كميته امداد منطقه 19 با استقرار در محل ميعادگاه نماز جمعه ، آماده جمع آوري كمك هاي مردمي خواهد بود.

سامانی به توزیع 15 هزار پاکت احسان دانش آموزی و 15 هزار قلک دانش آموزی در بین دانش آموزان مدارس منطقه 19 اشاره کرد و گفت: با برگزاری این مراسم دانش آموزان هداياي خود به پایگاه جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در مدارس خود تحويل خواهند داد.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران، گفت: تدابيري انديشه شده تا كمك هاي جمع آوري شده تا پايان اسفندماه در اختيار نيازمندان قرار گيرد.

وی با بيان اينكه جشن نيكوكاري از سال 1369 همه ساله درآستانه عيد نوروز و بهار طبيعت برگزار ميشود، بیان كرد: هدف از برگزاري اين جشن پاسخگويي به نياز محرومان با مشاركت عموم مردم است.

سامانی بیان کرد: در حال حاضر 930 خانوار از خدمات کمیته امداد منطقه 19 بهره مند می شوند که در این ایام نزدیک به نوروز نیازمند کمک های مردمی هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با بیان اینکه شهروندان نیکوکار این منطقه سال گذشته در جشن نيكوكاري حدود 400 میلیون تومان به نيازمندان كمك كردند،ابراز امیدواری کرد: اين رقم امسال افزايش يابد تا بتوانيم به نيازمندان بيشتري كمك كنيم.                               وی به پرداخت كمك هاي مردمي از طريق سيستم بانكي اشاره كرد و گفت: نيكوكاران گزامی می توانند كمك هاي نقدي خود را به شماره حساب 010942445003 بانک ملی شعبه نیاکان و یا شماره کارت مجازی 3067991899885556 به نام کمیته امداد منطقه 19 تهران پرداخت كنند.

شايسته ذكر است؛ امسال جشن نيكوكاري از 16 لغایت 18 اسفند ماه به منظور جذب كمك ها و هداياي مردم نوعدوست به خانواده هاي محروم و نيازمند با هدف گسترش و تقويت هرچه بيشتر فرهنگ احسان و انفاق، كمك به همنوع و انسجام اجتماعي و تامين مايحتاج شب عید نيازمندان برگزار مي شود.

انتهاي پيام/

 

ارسال نظرات