صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
محمد اسماعیل نیا گفت: اﻧﺠﺎم ﺻﺎدرات و ﻓﺮوش ﮐﺎﻻ در ﺑﺎزارﻫﺎي ﺧﺎرﺟﯽ از ﻇﺮاﺋﻒ و ﺣﺴﺎﺳﯿﺖﻫﺎي ﺧﺎﺻﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ، ﮐﻪ ﻋﺪم ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آنﻫﺎ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاري ﻫﺎي اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻣﺎﻟﯽ را در اﯾﻦ ﺧﺼﻮص ﺑﻪ ﻫﺪر دﻫﺪ
کد خبر: ۹۰۰۰۶۷۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱

محمد اسماعیل نیا عضو سابق کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اﻧﺠﺎم ﺻﺎدرات و ﻓﺮوش ﮐﺎﻻ در ﺑﺎزارﻫﺎی ﺧﺎرﺟﯽ از ﻇﺮاﺋﻒ و ﺣﺴﺎﺳﯿﺖﻫﺎی ﺧﺎﺻﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ، ﮐﻪ ﻋﺪم ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ آنﻫﺎ ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری ﻫﺎی اﻧﺴﺎﻧﯽ و ﻣﺎﻟﯽ را در اﯾﻦ ﺧﺼﻮص ﺑﻪ ﻫﺪر دﻫﺪ .

وی با بیان اینکه ﺻﺎدرات ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻫﺮ ﮐﺎر ﺗﺠﺎری دﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎزﻣﻨﺪ آﯾﻨﺪه ﻧﮕﺮی است افزود: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ روشﻫﺎی ﻋﻠﻤﯽ، ﺗﺤﺮك ﻻزم و ﺟﻠﺐ اﻋﺘﻤﺎد ﺧﺮﯾﺪاران ﺧﺎرﺟﯽ یکی از راه های صادرات اﺳﺖ .

اسماعیل نیا با تاکید بر اینکه بازاریابی اوﻟﯿﻦ و ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﻗﺪم در اﻧﺠﺎم ﺻﺎدرات اﺳﺖ افزود:  از اینرو ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺑﺎزارﻫﺎی ﺧﺎرﺟﯽ امری ضروری است. ﺷﻨﺎﺧﺖ بازارهای خارجی از ﻃﺮﯾﻖ ﻣﺬاﮐﺮه ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪاران، اﺳﺘﻔﺎده از اﻃﻼﻋﺎت و آﻣﺎرﻫﺎی رﺳﻤﯽ، ﺷﺮﮐﺖ در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎﻫﻬﺎی ﺑﯿﻦاﻟﻤﻠﻠﯽ، ﺗﻤﺎس ﺑﺎ راﯾﺰﻧﺎن ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ در ﺳﻔﺎرﺗﺨﺎﻧﻪ ﻫﺎ و اﺗﺎق ﻫﺎی ﺑﺎزرﮔﺎﻧﯽ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ اﺳﺘﻌﻼم از ﻣﻮﺳﺴﺎت ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ و ﻣﺮاﮐﺰی ﮐﻪ در اﯾﻦ ﻣﻮرد ﺧﺪﻣﺎت اراﺋﻪ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ اﻣﮑﺎﻧﭙﺬﯾﺮ اﺳﺖ .

عضو سابق کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: ﺷﻨﺎﺳﺎﺋﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎی رﻗﯿﺐ و ﮐﯿﻔﯿﺖ وﻗﯿﻤﺖ آﻧﻬﺎ در ﺑﺎزار ﻣﻮردﻧﻈﺮ و اﺳﺘﻔﺎده از روشﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﺑﺮای ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﺎﻻ ﻧﻘﺶ ﻣﻬﻤﯽ در ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﯾﮏ ﺻﺎدرﮐﻨﻨﺪه دارﻧﺪ.

ارسال نظرات