صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
سرپرست کمیته امنیت و حراست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:
ضرورت رعایت اصول ایمنی و امنیتی در برگزاری اردوهای راهیان نور/ جشنواره سرزمین نور در مسیر اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد/خسروی گفت: رعایت اصول ایمنی و امنیتی توسط مسئولان کاروان های راهیان نور، یکی از اصول ضروری است.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۰۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، توحید خسروی مسئول کمیته امنیت و حراست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگویی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم رعایت اصولی ایمنی در کاروان های راهیان نور اظهار داشت: تمام مسئولین کشور خصوصا فرمانده معظم کل قوا، بر ایمنی و بالا بردن کیفیت امنیت کلیه برنامه های کشور خصوصا برنامه های مخصوص سپاه و بسیج مثل اردوهای راهیان نور تاکید داشته و دارند و می توان با رعایت اصول و دستورالعمل هایی، باعث شد که سفرهای راهیان نور برای زائران راهیان نور با یک خاطره خوش همراه باشد.

 
وی ادامه داد: در اوایل برگزاری اردوهای راهیان نور، مسئولان کاروان ها به طور کامل توجیه نبودند اما در طول چند سال گذشته با فرامین راهبردی فرماندهی کل قوا و فرمانده کل سپاه و خصوصا ابلاغ دستورالعمل در سازمان اردویی بسیج و قرارگاه مرکزی راهیان نور؛ کاروان های راهیان نور ملزم به اصول ایمنی و امنیتی شدند.

 
خسروی اضافه کرد: بحمدالله در طول چند سال گذشته به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور بسیجیان،پاسداران و دلسوزان نیروهای مسلح، امنیت خوبی در مناطق راهیان نور برقرار شده است و مشکل امنیتی نداشته ایم و کاروان ها نسبت به مسائل امنیتی توجیه هستند.

 
سرپرست کمیته امنیت و حراست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: نسبت به امر ایمنی، مسئولان کاروان ها و مسئولان یادمان ها و اردوگاه های راهیان نور، نسبت به مسائل ایمنی و امنیتی توجیه شدند و آموزش های لازم به آنها داده شده است  و بحمدالله تا به امروز هیچ گونه مشکل امنیتی در اردوهای راهیان نور نداشته ایم.

 
وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور به مدت 9 شب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اظهار داشت: در برگزاری جشنواره سرزمین نور هم با توجه به همکاری دوستان و همکارانمان در مدیریت و فرماندهی اردوگاه شهید باکری، سپاه و بسیج آبادان و خرمشهر و کمیته حفاظت و امنیت ستاد مرکزی راهیان نور، بحمدالله این جشنواره با آرامش لازم در این اردوگاه برگزار شد.

 
خسروی تاکید کرد: ابلاغ دستور العمل ها به مسئولان راهیان نور سپاه های استانی از طریق قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حاصل تجربیات ایمنی و امنیتی در طول سالیان گذشته در برگزاری اردوهای راهیان نور بوده است و رعایت اصول ایمنی و امنیتی توسط مسئولان کاروان های راهیان نور، یکی از اصول ضروری است.

 
سرپرست کمیته امنیت و حراست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج تصریح کرد: نیروهای محسوس و نامحسوس به طور مداوم، مسیرهای عبور و مرور کاروان های راهیان نور و همچنین محل اسکان این عزیزان را تحت نظر دارند تا هیچ مشکلی برای کاروان ها پیش نیاید و همین طور باید گفت به دلیل بالا بردن ضریب ایمنی، دستورالعمل هایی مبنی بر عدم تردد اتوبوس کاروان ها در طول شب، اسکان در محل های ایمنی و از قبل تعیین شده و ...به مسئولان سپاه های استانی ابلاغ شده است.

 
وی ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور گفت: در طول سالیان گذشته، زحمات زیادی برای برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور کشیده شده است و همه دست به دست هم دادند تا امسال هم این جشنواره با کیفیت بالا برگزار شود و معتقدم که همه این تلاش ها به دلیل اینکه در مسیر اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت است، ستودنی می باشد.
 

ارسال نظرات