صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به دنبال تیره و تار نشان دادن فضای جامعه ما هستند اما رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یک راهنما و رهبر همه ابعاد و جوانب را می‌بیند و ما وقتی سخنان ایشان را می‌شنویم احساس غرور می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع شهر بردستان و در شام شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: تقارن آغاز سال نو شمسی با ماه رجب و بعد از آن ماه‌های شعبان و رمضان توفیقی است که امسال نصیب ملت ایران شده به گونه‌ای که فضای کشور، جامعه و مردم ما یک فضای دینی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان این که متأسفانه فضای امروز جامعه و تبلیغات زهرآگین دشمن باعث شده که نسل جوان ما اطلاعاتشان در زمینه‌های دینی و معرفتی کمتر از دیگر ابعاد باشد، افزود: اگر مردم ما بیشتر با زندگی، سیره و روش پیامبر و ائمه معصومین آشنا شوند برخی نگرانی‌ها در زمینه مفاسد، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برطرف می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر چه امروز پیامبر و ائمه در بین ما نیستند اما سخنان و کلمات  و سیره آنها را داریم و اگر به دو نسخه شفابخش پیامبر یعنی قرآن و اهل‌بیت(ع) او متوسل شویم  انحراف و کج روی در جامعه بوجود نمی آید.

وی بیان کرد: مشکل امروز  جامعه ما این است که به ظاهر حرمت قرآن و اهل‌بیت(ع) و کلمات آنها را نگه می داریم اما در مقام عمل آن طور که شایسته است پایبند نیستیم.

حسینی بوشهری با ذکر حدیثی از امام هادی(ع) عنوان کرد: دنیا به منزله بازاری است که عده‌ای در آن سود و برخی ضرر می‌کنند.

وی با بیان این که عدم آشنایی به وظیقه یا عمل‌نکردن به تکلیف مشکل امروز ماست،ادامه داد: کسانی که در این دنیا با تدبیر لازم جنس خود را به هر کسی نمی‌فروشند و از هر کسی خرید نمی‌کنند هم در این دنیا و هم در آخرت سود کرده‌اند.

امام جمعه موقت قم گفت: عمر بالاترین و برترین سرمایه‌ای است که در اختیار داریم و این همه پیامبران  الهی آمدند و کتب آسمانی آوردند تا ما در مسائل دینی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر ابعاد زندگی به سعادت برسیم.

وی  انقلاب اسلامی را لطف الهی دانست که نصیب ملت ایران شده است و افزود: نعمت دین‌داری، خداشناسی، پرهیزکاری و خدمت به مردم از دیگر نعمت‌هاست که باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم.

حسینی‌بوشهری با بیان این که بالاتر از شهادت نعمتی وجود ندارد، یادآور شد: شهدای عزیز با احساس وظیفه و نثار جان خود یک سرمایه بزرگ برای خود خریدند.

وی با تأکید بر این که باید برای زندگی خود تراز و معیار قرار دهیم، اضافه کرد: همواره خیرخواه  مردم باشیم و بی‌خود و بی‌جهت آبرو و حیثیت دیگران را لکه‌دار نکنیم بلکه به وظیفه مان عمل کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان خیرخواه ما نیستند و خودمان باید  قدر این نظام وانقلاب و رهبری و فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم را بدانیم که اگر این گونه باشیم در پایان سال و هنگام محاسبه اعمال کارنامه درخشانی خواهیم داشت.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جوار مضجع شریف رضوی تصریح کرد: دشمنان به دنبال تیره و تار نشان دادن فضای جامعه ما هستند اما رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یک راهنما و رهبر همه ابعاد و جوانب را می‌بیند و ما وقتی سخنان ایشان را می‌شنویم احساس غرور می‌کنیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات