صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 18 May 2023
نوروز و آغازین روزهای زیبای بهاری امسال نیز به مانند سال های قبل اکثریت مردم به مسافرت و گشت و گذار به روستاها، شهرها و دامان طبیعت پرداختند تا آغاز بهار را که در واقع همان شروع یک زندگی دوباره هست، با شادی و زیبایی پیوند زده و سرآغاز آن را جشن بگیرند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۶۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

خبرگزاری بسیج در قزوین: آنچه زیبایی طبیعت را دوچندان میکرد سفرهای خانوادگی به شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی کشور بود. اما هنجار شکنی و قانون گریزی اقلیت بی انصاف و قانون گریز، تصوری غلط از جضور در شهرهای کشوری اسلامی را در ذهن تداعی میکرد.
متأسفانه شاهد بودیم اقلیتی فریب خورده، غافل و ناآگاه علاوه بر بی احترامی به قوانین و هنجارهای جامعه اسلامی و انقلابی، تمامی ارزش های انسانی و الهی را زیر پا گذاشته و یا شاید از روی جهالت و یا هم از روی ناآگاهی، بطور کامل کشف حجاب نموده اند که در هر دو صورت اشتباهی بزرگ مرتکب گردیده اند.
همانطور که بهار تولد دوباره زندگی و شروع یک حرکت نو و تازه است جسم و جان و روح و روان انسان نیز به تازگی و نوشوندگی نیاز دارد و به همان گونه محیط زیست و محیط پیرامون زندگی انسان که در آن نشو و نما می کند نیز نیازمند تازگی و نو شدن می باشد. محیط زیست انسان علاوه بر کاشت گل و گیاه و درخت به جهت رسیدن به یک زندگی سالم و تنفس طبیعی یک هوای پاک، به فرهنگ پاک نیز نیاز شدید و مبرم دارد و فرهنگ پاک یک جامعه نیز از ملزم دانستن افراد آن جامعه به رعایت قوانین، هنجارها و شئونات اخلاقی و انسانی آن جامعه نشأت خواهد گرفت.
شاید این اقلیت نا آگاه و غافل به خیال خام خود تصور می کنند که با این اقدام دور از انصاف و ساختارشکنانه خود می توانند مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را با خود همراه کنند.
بررسی‌ها نشان می دهد که پوشش تمام بدن در دوره های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده اند و این امر حتی پیش از اسلام در ایران باستان نیز مرسوم بوده و این پوشیدگی نشانه اصالت و حیا زن ایرانی به شمار می رفته است‌.
زنان و دختران عفیف و پاکدامن سرزمین آریایی حتی قبل از ورود اسلام به ایران دارای پوشش و حجاب بوده و از برهنه شدن در ملاء عام خودداری می کردند و این خود گواهی و نشان از طینت و فطرت پاک و گذشته روشن و درخشان زنان ایران باستان دارد و امروز نیز با طلوع خورشید عالم تاب اسلام و ظهور انقلاب اسلامی، زنان و دختران جامعه اسلامی ما به عفت و پاکدامنی خود افتخار نموده و به نص صریح قرآن کریم و تأکید انبیاء و رهبران الهی براین امر مهم و واحب پایبند بوده و به همه فریب خوردگان در این عرصه یادآور می شویم کشف حجاب یعنی جنگ باخداوندی که حکم به پایبندی، اجرا و الزام آن نموده است.
حجاب حکم خداست و کشف حجاب به منزله جنگ با خداست که در این صورت هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در قبضه قدرت خداوند و قانون الهی گرفتار خواهند شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات