صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: مسئولین اجرائی و تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت کالاهای تولیدشده حساس باشند چراکه بخشی از حل مشکل اقتصاد منوط به تولیدات کشور بوده و کلید آن تولید کالاهای با کیفیت داخلی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

علی کوچک‌خانی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در تبیین شعار سال اظهار کرد: رهبر انقلاب از سال 1379 با در نظرگرفتن نیازهای اساسی کشور هر ساله شعاری را به صورت هدفمند و به عنوان خط مشی برای جامعه در نظر گرفتند.
وی تبیین کرد: توجه به حل مشکلات مردم و تلاش در این راستا، موضوع اشتغال و رفع معضلات بیکاری و هم‌چنین تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی را می‌توان از اصلی‌ترین اهداف در نامگذاری سال‌ها دانست.
این مسئول با اشاره به شعار سال 1397 توضیح داد: شعار سال امسال که در راستای حمایت از تولیدات داخلی است در حقیقت خطاب به مسئولین، مردم و تولیدکنندگان بوده و بخش عمده آن که مربوط به خرید کالای ایرانی است برعهده خود مردم می‌باشد.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: امروز در بحث خرید کالای ایرانی از سوی مردم جامعه به فرهنگسازی گسترده‌ای در این زمینه نیازمند بوده که باید این فرهنگسازی از سوی صداوسیما، رسانه، مسئولین و دیگر ارگان‌های مرتبط فراهم شود.
کوچک‌خانی در ادامه با اشاره به نقش موثر مسئولین در حمایت از تولید داخلی مطرح کرد: مسئولین اجرائی و تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت کالاهای تولیدشده حساس باشند چراکه بخشی از حل مشکل اقتصاد منوط به تولیدات کشور بوده و کلید آن تولید کالاهای با کیفیت داخلی است.
وی تصریح کرد: امروز کشور با بحث جنگ اقتصادی روبه‌رو است لذا بیانات مقام معظم رهبری در تبیین شعار سال بیاناتی کاملا حکیمانه و به موقع بود و حمایت از تولیدات داخلی بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمن است.
این مسئول دولتمردان را مهم‌ترین عامل در افزایش تولید و استفاده مردم از تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت: امروز واردات بی‌رویه اجناس خارجی کمر اقتصاد کشور را شکسته و آمار کارگران بیکار به جوانان بیکار کشور اضافه شده که بسیار نگران کننده بوده و دولتمردان باید تدابیری عملی در این حوزه بگیرند.
مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی دولتمردان سهمی حدود 80درصد را به خود اتخاذ داده‌اند ولی باید توجه داشت که نقش تولیدکنندگان و مردم نیز در تولید کالای با کیفیت و خرید کالای ایرانی نقشی بسیار تاثیرگذار و غیرقابل انکار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات