صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در منطقه با اقتدار جمهوری اسلامی روبروست و 2 راه بیشتر ندارد، یا باید تسلیم انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی شود و یا زیر چرخ‌های سنگین جمهوری اسلامی لِه شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۸۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی روز گذشته در گفت‌وگویی در اصفهان با اشاره به تجاوز موشکی آمریکا و متحدانش به خاک سوریه اظهار کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و طرفدارانشان به این نکته پی برده‌اند که جمهوری اسلامی از خطوط قرمز آن‌ها عبور کرده و این به معنای افزایش روزافزون اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمنان جهانی و بین‌المللی جمهوری اسلامی به اقتدار و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی پی برده‌اند و طبیعی است که برای آنان بسیار سخت و سنگین خواهد بود و برون‌رفت از این موضوع این است به شیوه‌های مختلف بتوانند از قدرت جمهوری اسلامی در منطقه جلوگیری کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هزاران میلیارد دلار در کشور‌های سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان هزینه کرده‌اند، اما به اندازه یک‌چهارم از این هزینه‌ها بهره‌ای نبرده‌اند؛ البته آمریکایی‌ها به غارت منابع این کشور‌ها پرداخته‌اند و این یک واقعیت است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در افغانستان اقدام به غارت معادن فیروزه خاک این کشور کرده و در کشور عراق نفت را غارت کرده‌اند؛ آنان منافع مردم و بیت‌المال را غارت کرده‌اند، اما بهره‌ای به عنوان سلطه پیش نبرده‌اند، بلکه بستر رشد و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را فراهم کرده‌اند.

سالک اذعان داشت: عربستان با وجود استفاده از کمک‌های نظامی و ماهواره‌ای کشور‌های آلمان، انگلیس، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی، امروز ذلیل موشک‌های بالستیک نیرو‌های مقاومت کشور یمن است.

وی با بیان این که دشمنان در کشور لبنان هم هیچ بهره‌ای نبرده‌اند، تصریح کرد: امروز فلسطینیان با قدرت در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و منشأ همه این ایستادگی‌ها انقلاب اسلامی است که استقامت را به تمام نیرو‌های آزاده جهان آموزش داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها به دلیل ناکامی در عملیات‌های مختلف، در حال انجام آخرین نقشه‌ها و توطئه‌های خود در منطقه هستند.

وی تأکید کرد: آمریکا به رژیم صهیونیستی دستور می‌دهد که برخی از نقاط سوریه را مورد هدف قرار دهد که تعدادی شهید و عده‌ای زخمی می‌شوند، ولی در ادامه این‌طور نیست که سوریه ساکت بماند.

سالک بیان داشت: ۲ روز قبل بود که رژیم صهیونیستی به ساکنان خود اعلام آماده‌باش داد که ممکن است سوریه مقابله به مثل کند و به رژیم صهیونیستی حملاتی را داشته باشد؛ البته سوریه هنوز اقدامی انجام نداده و اگر بخواهد اقدامی کند رژیم صهیونیستی را درهم می‌ریزد.

وی اضافه کرد: آمریکا در منطقه با اقتدار جمهوری اسلامی روبروست و ۲ راه بیشتر ندارد، یا باید تسلیم انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی شود و یا زیر چرخ‌های سنگین جمهوری اسلامی لِه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز شاهد آن هستیم که نیرو‌های آمریکا در یمن، عراق، سوریه و دیگر کشور‌ها زیر چرخ‌های انقلاب اسلامی لِه شده‌اند و چیزی هم به دست نیاورده‌اند، از طرفی با وجودی که خود را کدخدای جهان می‌نامند، به هیچ وجه حاضر نیستند تسلیم انقلاب اسلامی شوند.
ارسال نظرات