صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
رضایی گفت: درسیرتولیدبرنامه های متفاوت رسانه ملی بایدبازبینی هایی انجام دهد ودرویترین کار و محتوایی که لا به لای برنامه هاست کالای لوکس را تبلیغ نکند. الگو سازی های متقابل می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.
کد خبر: ۹۰۰۷۸۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: متاسفانه در حال حاضر مصرف گرایی در بین مردم رواج پیدا کرده و اینطور قلمداد می شود که هر چه تشریفات بیشتر باشد جایگاه بهتری بین مردم داریم.

وی افزود: باید در رسانه ها به خصوص رسانه ملی تجدید نظر صورت بگیرد و بیشتر مردم را به مست قناعت سوق دهند. قناعت و خوب و درست زندگی کردن از نکاتی است که همه ما به خصوص رسانه ها در مورد آن کم کاری کرده اند. ما خودمان برای ورود به این قضیه محور مسابقه ها و برنامه هایمان را گزارش های مردمی در خصوص قناعت قرار داده ایم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: حداقل نگاه اهالی رسانه بهتر شده ولی باز هم در سیر تولید برنامه های متفاوت رسانه ملی باید بازبینی هایی انجام دهد و در ویترین کار و محتوایی که لا به لای برنامه هاست کالای لوکس را تبلیغ نکند. الگو سازی های متقابل می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.

 

 

ارسال نظرات