صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
حجت الاسلام طهرانی زاده گفت: پاسدار واقعی کسی است که تمام افکار و ایده هایش همچون سرور سالار شهیدان باشد و عمل و رفتارش بر گرفته از عمل و رفتار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)باشد
کد خبر: ۹۰۰۹۰۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و ولادت با سعادت امام حسین (ع) گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودندکه سپاه خود را منتصب به امام حسین(ع) میداند و می‌خواهد رابطه خود را با آن حضرت نزدیک کند، همانطور که امام حسین چراغ هدایت، کشتی نجات با عزت و افتخار است پاسداران هم می خواهند در این مدار حرکت کنند.
وی بر شجاعت، رسالت، ایثارگری و تقویت بنیه معنوی و اعتقادی در بین پاسداران تاکید کرد و گفت: امروز پاسداران همچون ابا عبدالله الحسین (ع) در زمینه‌های رفتاری و اخلاقی از ایشان الگوگرفته اند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به حضور پاسداران از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز در برهه‌های مختلف تاریخ کشوراشاره و تصریح کرد: پاسداران افراد اثرگذاردر جامعه ودر بین نسل جوان هستند.
وی با اشاره به این مطلب که اگر ملت ایران امروز از عزت ملی و عزت نفس برخوردار است و توانسته طی ۳۹ سال گذشته با ایستادگی در برابر نظام سلطه و زورگویی‌های آن، از هویت مستقل اسلامی و ایرانی خود دفاع کند، افزود: این مهم به برکت جهادی حاصل شده که پرچمداران آن، پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) در توصیه‌ای به پاسداران که می‌فرمایند: «از پاسداری خود پاسداری کنید» تصریح کرد: این مهم را رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این‌گونه مورد تأکید قرار می‌دهند که پاسداران باید روح و حقیقت پاسداری را مورد توجه قرار دهند و عنوان والای پاسداری را با خصوصیات کاملش در وجود و در دل و روح خود حفظ کنند.
علی نقی طهرانی زاده اظهارداشت: خدا محوری، ولایتمداری، انقلابی بودن، مردمی بودن، تقویت ایمان وبنیه معنوی، رعایت تقوا از خصوصیات و ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است که برگرفته از روح و حقیقت پاسداری می‌باشد..
وی بیان کرد: پاسدار واقعی کسی است که تمام افکار و ایده هایش همچون سرور سالار شهیدان باشد و عمل و رفتارش بر گرفته از عمل و رفتار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و این حضرت را ملاک رفتار خود قرار دهد.
این مسئول با بیان این مطلب که پاسداری را به عنوان یک شغل قبول ندارم، اضهارداشت: بر خلاف دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، سپاه روابط اداری و تشکیلاتی را بر هم ریخته، قواره‌های اداری در سپاه وجود ندارد، سپاه محلی برای ایثارگری، آرمان خواهی و عاقبت به خیری است و قواره‌های کاری سپاه به معنای سیستمی و تشکیلاتی نسبت به خدمت و عبادت و رسیدگی به مردم است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد: به عنوان یک خدمتگذاراز پاسداران درخواست می‌کنم به رسالت و وظایف خود به عنوان یک پاسدار خوب عمل کنند و به اعتقادات پاسداری پای بند باشند.
ارسال نظرات