صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - 30 May 2023
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در نخستین جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان تبریز، گفت: برایند وضع موجود در شان ملت و جامعه نیست و باید رویکردها و نگرش‌ها را اصلاح کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۷۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داوود بهبودی  اظهار کرد: به رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته وضع فعلی جامعه برای هیچ کس مطلوب نیست؛ بنابراین باید حرکت کنیم و وضعیت فعلی را تغییر دهیم.
وی با بیان اینکه نباید دچار خودکم‌بینی یا خودشیفتگی شویم؛ بلکه باید واقعیت‌ها را ببینیم تا در مسیر صحیح قدم بگذاریم و حرکت ما مشارکت‌محور و خودجوش باشد، افزود: اگر مطالبه توسعه شکل گیرد و استمرار یابد بنده هم به عنوان یک مسوول اجرایی مجبور به پاسخگویی و همراهی خواهم بود.
بهبودی ابراز داشت: شما نمونه‌ای از نخبگان تبریز هستید و قطعا نخبگان و افراد ذی‌نفوذ زیادی در این شهر زندگی می‌کنند که دغدغه رفاه و رضایتمندی مردم و به طور خلاصه توسعه شهر را دارند و از این جمع تقاضا دارم هر کسی را صلاح می‌دانید به جمع اضافه کنید تا شبکه گسترش یابد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: ما نیازمند گفت‌وگو هستیم؛ چرا که پیش‌شرط توسعه مشارکت و پیش‌شرط مشارکت نیز گفت‌وگو است و باید آن‌قدر گفت‌وگو کنیم تا دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک شود.
این اقتصاددان تاکید کرد: این مجمع متعلق به تبریز و موضوع ماموریت آن مربوط به تبریز است نه استان یا کشور و باید روی اثراتی که می‌توانیم در تبریز و توسعه آن بگذاریم سرمایه‌گذاری کنیم.
بهبودی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از تعدادی از تولیدکنندگان پیشکسوت و موفق استان در روزهای گذشته تصریح کرد: اینها بارقه‌هایی از تجلیل از سرمایه‌های نمادین استان هستند که مقدمه توسعه به شمار می‌روند و باید این حرکت‎های ارزشمند را نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه نخبگان دارای تمکن فرهنگی، اجتماعی، مالی و فکری هستند که باید در مسیر توسعه به کار گیرند، یادآور شد: توسعه یک امر تدریجی است و ما نمی‌توانیم معجزه کنیم؛ مهم این است که قطار جامعه را روی ریل توسعه قرار دهیم.
در این جلسه فرماندار تبریز بر لزوم ایجاد و اصلاح زیرساخت‌ها برای تبریز 2018 تاکید و اضافه کرد: باید قدر داشته های خود را بدانیم و سابقه پرافتخار تجاری، سیاسی و فرهنگی تبریز را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.
علیار راستگو خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم توسعه یابیم هم دولت، هم بخش خصوصی و هم بخش تعاون جامعه باید اساسی‌ترین پایه توسعه یعنی مردم را پای کار آورند.
وی با بیان اینکه ضریب امنیتی تبریز از لحاظ آسیب‌های اجتماعی و سایر معضلات بسیار مطلوب بوده و لازم است به مسائل نگاه فرهنگی داشته باشیم، ادامه داد: هدف ما حل مسائل است و از این جمع انتظار داریم مشکلات مختلف و هشدارهای موجود را به ما اطلاع دهند.
در ابتدای این جلسه تعدادی از نخبگان و فرهیختگان علمی، ادبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان تبریز به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با امر توسعه و چگونگی دستیابی به آن پرداختند.

ارسال نظرات