صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری بیش از 60 برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) در سطح شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۹۳۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

سرهنگ حمید پورمهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) بیش از 60 برنامه در سطح شهرستان نهاوند و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره) برنامه‌هایی در محل مصلی شهرستان نهاوند و همچنین در شهرهای فیروزان و گیان و برزول برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه به مناسبت این ایام دو یادواره شهدا در روستاهای چناری و نثار برگزار می‌شود، گفت: مراسماتی به همین مناسبت در مصلی بزرگ شهرستان نهاوند در روز 14 خرداد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گرامیداشت 14 خرداد در واقع گرامیداشت سال‌ها مجاهدت و ایثارگری روحانیت اصیل و در خط اسلام ناب و گرامیداشت ارزش‌های اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام (ره) و رهبر انقلاب است.

پورمهدی با اشاره به حضور مردم در این مراسم‌ها عنوان کرد: با این حضور ریسمان اتحاد و همبستگی در داخل کشور محکم‌تر خواهد شد و دشمنان ما خواهند فهمید که ما آرمان‌ها و اندیشه‌های ناب امام(ره) را هرگز فراموش نخواهیم کرد و در این مسیر با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل یک شخصیت برجسته انقلابی و مذهبی در عصر حاضر است، ایشان کسی است که اسلام ناب را پس از سال‌ها و حکومت اسلامی را پس از قرن‌ها در جامعه مستقر کرد؛ مهمترین ویژگی امام راحل «نه» گفتن به شیطان‌های شرق و غرب و تکیه بر فرامین خدای متعال و سازده زیستی و مردمی بودن ایشان بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: امروز نسل جوان، در معرض هجمه‌های جنگ نرم دشمن و فراموشی ارزش‌ها قرار گرفته است، نسل جوانی که شاید سرگردان بین پیشینه انقلابی و مذهبی پدران خود و تمدن مادی‌گرایی فریبنده غرب باشد، راه و کلام و اندیشه امام(ره) به طور قطع چراغ هدایت این نسل خواهد بود.

وی با بیان اینکه مهمترین و اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، اجرای قوانین اسلامی و حاکمیت ارزش‌های الهی است، افزود: امام(ره) اعتقاد داشت که در سایه این هدف اصلی سایر اهداف از جمله استقلال سیاسی، اقتصادی و عدالت اجتماعی و... برقرار خواهد شد.

پورمهدی خاطرنشان کرد: امروزه انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق برای مبارزه با زورگویان جهان و استقلال طلبی مطرح است، بسیاری از کشورها و شخصیت‌های آزاده دنیا از امام(ره) و انقلاب به عنوان یک الگوی الهام‌بخش یاد می‌کنند و احترام می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در واقع بیداری اسلامی در قرن اخیر همین انقلاب اسلامی ایران است، عنوان کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی و اصل‌های انقلاب اسلامی الهام بخشی و تمدن سازی انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: امروز می‌توانیم اثر این الهام بخشی را در کشورها و جمعیت‌های آزاده مسلمان منطقه در لبنان، عراق، بحرین و سوریه و در نقاط مختلف جهان مشاهده کرد، امروزه سخن حق نظام اسلامی در سرتاسر جهان پذیرفته شده و جز چند کشور مستکبر، همگی همراه این مجمع عدالت‌خواه هستند.

وی ادامه داد: امروز از طرف دشمنان مغرض و دوستان نادان و گاهاً بریده از اصول انقلاب، افکار و شخصیت امام(ره) در معرض تحریف قرار گرفته است و به فرموده مقام معظم رهبری بهترین راه جلوگیری از تحریف امام(ره) بیان و بازخوانی اصول ایشان است.

پورمهدی ابراز داشت: از اصول تغییرناپذیر امام(ره) اصل تقویت رابطه با مسلمانان و دفاع از وحدت آنان بود و در مقابل مبارزه و مقاومت در برابر مستکبران جهان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات