صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
امام جمعه اردل گفت: در جنگ با داعش نه تنها مقاومت ضعیف نشد و آسیب ندید؛ بلکه آمادگی روحی، رزمی و عملیاتی آن به مراتب بالاتر رفت و بر قدرتش افزوده شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۰۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ، حجت الاسلام بهرامی، امام جمعه اردل در خطبه های نمازجمعه که بعد از راهپیمایی روز قدس در حسینه شهدا برگزار گردید، بیان داشت: یکی ازخصلتهای خوب آدمی حیاء است وقتی حیا باشد انسان تن به گناه وخواری نخواهد داد.حیاء از مردم ،حیاء از خدای متعال ، اینها مانع درونی است برای حفظ انسانها. یکی ازمسائل اساسی در تربیت انسان و جامعه انسانی نشر و تقویت حیاء در بین مردم است اگرحیاء کم رنگ شد دین از دست خواهد رفت.

امام جمعه اردل  عنوان کرد: قراردادن مرز در روابط زن ومرد ،حفظ محرم و نامحرم،حفظ پوشش اینها برای حفظ حیاء است. امروز دشمنان و شیاطین یکی از برنامه های اساسی آنها شکستن حیاء ها است. در فیلم ها، تبلیغات، در نوع پوشش و لباس می بینید حیاء هدف اصلی آنهاست.

وی اضافه کرد: عادی کردن روابط نامحرم در تکلم، در برخورد، در نوع پوشش که متاسفانه در کشور خود ما و فیلم ها و صداوسیما هم می بینیم تضعیف حیاء که نتیجه ی آن تضعیف دین است دارد اتفاق می افتد.

بهرامی خاطر نشان کرد: آنچه دین را سرپا و زنده وموثر می کند پارسائی دین داران است . بی تقوائی ما عامل فروریختن  دین و ارزش دین می شود.

امام جمعه اردل گفت: عمده مشکل در گرایش و عدم گرایش به دین خدا ، نوع دینداری مسلمانان است.آنچه امروز دنیا از مسلمانان می بینند یک مشت انسانهای ضعیف دربرابر دشمنانش توسری خور، عقب مانده از جهات مختلف و گرفتار دردست قدرتهاست.

وی تصریح کرد: روز قدس روز احیاء اسلام و عزت و آزادگی است. ابتکار امام عزیز در نامگذاری این روز یادگاری حیات بخش و نجات بخش امت اسلامی بود. و این نامگذاری نه فقط فلسطین بخاطر درک عمیق امام از ماهیت صهیونیسم و اهداف شوم استعماری آن که همه ی دنیای اسلام و منطقه را دربر می گرفت.

بهرامی ادامه د اد: امریکا باطرح معامله ی قرن در تلاش است تا یک بار دیگر مذاکره وامتیازگیری در روند صلح را کلید بزند و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان نیز به روند خیانت به فلسطین و آرمان آن پیوسته اند.

امام جمعه اردل خاطرنشان کرد: از طرف دیگر تلاش آمریکا برای انتقال سفارت خودش به قدس شریف و تکمیل اشغال آن برای صهیونیستها در برابر ضعف حاکمان منطقه و همراهی برخی از اینها . ازسوی دیگر ازبین رفتن مسیرحمایتی اسرائیل یعنی داعش که باعث شد رژیم غاصب برای مدتی درحاشیه امن قرار بگیرد.همه ی اینها رژیم غاصب راضعیف تر وپایه های فروپاشی آنرا لرزان تر کرد.

بهرامی گفت: بیداری فلسطینیان و پرانگیزه تر شدن آنها برای بازپس گیری سرزمین فلسطین،  افتضاح آمریکا در انتقال سفارت و عدم همراهی کشورها حتی متحدانش در انتقال سفارتخانه به قدس بجز دو کشور گواتمالا وپاراگوئه از دیگر عوامل ضعف رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: برخلاف تصور رژیم غاصب و آمریکا درجنگ باداعش نه تنها مقاومت ضعیف وآسیب ندید بلکه آمادگی روحی ، رزمی و عملیاتی آن به مراتب بالاتر رفت و قدرت مقاومت قابل مقایسه باقبل نیست.

ارسال نظرات