صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
فرماندار هیرمندگفت :همان طوری که وعده داده شده ان شالله به زودی شاهد نابودی صهیونیسم خواهیم بود و مردم مظلوم فلسطین به سر زمین خود دست یابند و به خانه و کاشانه خود برگردند.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۰۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور علماء، روحانیون، فرماندهان نظامی، مدیران ادارات، بسیجیان و اقشار مختلف مردم روزه دار هیرمند صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهر دوست محمد و بخش قرقری برگزار شد.

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار هیرمند گفت: روز قدس روز بیاد ماندنیست، یادگار امام راحل(ره) است و بر اساس تدبیر و درایت ایشان جمعه آخر ماه رمضان هر سال به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا مسلمین جهان و آزادی خواهان جهان در قبال این ظلم و ستم صهیونیسم و استکبار جهانی از مردم مظلوم فلسطین انجام دادند به صحنه بیایند حمایت و راهپیمایی و محکوم کنند جنایات و قتل و غارتی که صهیونیسم با حمایت آمریکا نسبت مردم فلسطین انجام می‌دهد.

فرماندار هیرمند افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند با پیروی از، ولی امر خود در آن زمان امام راحل و در زمان کنونی مقام معظم رهبری در چنین روزی با هر شرایط جوی به صحنه می‌آیند وامروز در شهرستان هیرمند با گرمای زیاد و هوای نا متعارف برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظلعه العالی)  برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر شدید.

پیری افزود: سال‌ها قبل صحیونیسم با نقشه شوم خود سرزمین مسلمانان را تصرف کرد و امروز هر ظلمی را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد و این راهپیمایی‌ها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سطح کشور وجهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همان طوری که وعده داده شده ان شالله به زودی شاهد نابودی صهیونیسم خواهیم بود و مردم مظلوم فلسطین به سر زمین خود دست یابند و به خانه و کاشانه خود برگردند.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: در خصوص برجام، نظام ما و در راس آن امام راحل و مقام معظم رهبری هیچگونه توقعی از آمریکا نداشته ایم، اما در صحنه بین ملل ایران را به عنوان نظامی که سازگار نیست با هیچ نظامی معرفی می‌کردند و این نشست برگزار شد و توافقی ایجاد شد به نام برجام وپس از انتخابات آمریکا ریس جمهور جدید با رویکرد جدید گفت: من از برجام خارج می‌شوم و شد و اولین کسی که از این حرکت خشنود شد نخست وزیر اسراعیل بود.

وی گفت: اگر برجام برای ایران و جهان خوب نبود اسراعیل خوشحالی نمیکرد از خروج امریکا از برجام، همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: اتفاقی نیوفتاده و تا روزی که اروپاییان رعایت کردند موضوع هسته‌ای رعایت می‌شود و در غیر این صورت با قدرت و سرعت بیشتر انرژی هسته‌ای را انجام خواهد داد.

در طول مسیر مردم شهرستان هیرمند با سر دادن شعار‌هایی انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و اسرائیل اعلام کردند و در پایان قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال ۱۳۹۷ قرائت شد.
ارسال نظرات