صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
معاون فرماندار مراغه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با محوریت موضوع اوقات فراغت و اخلاق تربیت اسلامی به نبود خانه جوان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد این خانه برای ساماندهی امور جوانان و رفع مشکلات این قشر از جامعه، ضروری است.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمودی  افزود: شناخت آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان و ارائه راهکارهای علمی و عملی در این حوزه موجب ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه می شود.
وی ایجاد زمینه های مناسب برای فعالیت جوانان را ضروری دانست و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در محیط پارک ها و مناطق حاشیه شهر وایجاد فضای مفرح و شاد با حضور خانواده ها و قشر جوان می تواند در مقابله با آسیب های اجتماعی حوزه جوانان مفید باشد.
محمودی به پرکردن اوقات فراغت در روستاها نیز اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان در روستاها از سوی دهیاری و بخشداری ها می تواند زمینه ساز رشد ، شناسایی و معرفی استعدادهای جوان روستایی در عرصه های مختلف باشد.
وی اضافه کرد: بیش از 400 عنوان برنامه امسال در قالب کلاس های فرهنگی، هنری، دینی، ادبی و علمی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این شهرستان تدوین شده و در طول تابستان برگزار می شود.
محمودی با اشاره به اینکه مهارت آموزی در بین جوانان از جمله مهترین اولویت های خانواده ها در روزهای تابستان است، گفت: خانواده ها و سازمان های مربوطه تلاش کنند تا نوجوانان و جوانان شهرستان در تابستان سال جاری حداقل یک مهارت فراگیرند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه نیز در این جلسه به اهمیت اوقات فراغت در بین جوان اشاره کرد و گفت: مهمترین مولفه اوقات فراغت ، ایجاد امید، شور و نشاط در جامعه است که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته است.
احمد دادرس فیاض افزود: دوری از برگزاری کلاس ها و جشنواره های بی برنامه و بی نتیجه و تلاش برای برگزاری برنامه های جوان پسند با در نظر گرفتن اولویت ها و ضوابط قانونی می تواند فرصتی مناسب برای گسترش فرهنگ عمومی در جامعه باشد.
وی به برگزاری برنامه های مختلف در سه حوزه فر هنگی ، هنری و قرآنی از سوی این نهاد اشاره کرد و افزود: امسال در بیش از 35 پایگاه شهری و روستایی برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی ، هنری و قرآنی در حال برگزاری است.
مسئول ورزش شهرداری نیز در این جلسه گفت: نصب دستگاه های ورزشی در پارک ها و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به خصوص در مناطق حاشیه نشین از مهترین اولویت های شهرداری برای پرکردن اوقات فراغت جوان در تابستان است.
رضا ارژنگ افزود: همچنین برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و تربیتی در فرهنگسراهای شهرداری در چهار نقطه شهری در ترم تابستان در حال برگزاری است.
وی به برنامه های متنوع شهرداری در پارک بانوان نیز اشاره کرد و افزود: توجه ویژه شهرداری به توسعه ورزش همگانی در بین بانوان و وجود دو پارک مخصوص بانوان در شهرستان از مهمترین اقدامات شهرداری در بخش بانوان است.
مهدی نوایی رئیس ورزش و جوانان مراغه نیزدر این جلسه گفت: برگزاری جنگ شادی در بوستان یادگاران از سوی شهرداری با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان می تواند زمینه ساز ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و خانواده ها در فصل تابستان باشد.

ارسال نظرات