صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
استاندار سمنان گفت:ما کسی را با سیاست‌بازی، امور نژادی و خویشاوندی نیاوردیم و مسؤولیت را باید به اهلش بسپاریم و فردی منصوب شود که دارای قابلیت خدمت از هر صنف و گروهی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدشهاب‌الدین چاوشی در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان شاهرود اظهار کرد: شاهرود مهد بزرگان زیادی بوده و به علم، فقاهت و اخلاق شهره است.
وی تصریح کرد: عارفان صاحب نامی در شاهرود زیسته‌اند و آن را، چون نگینی در برگرفته‌اند و حق شاهرود در زمینه برخورداری از نعمات الهی نسبت به سایر نقاط استان سمنان بیشتر بوده و قلمرو اقلیمی و جغرافیایی این سرزمین ارزشمند و زرخیز جایگاه ویژه‌ای برای شهرستان شاهرود در پیش روی ما گشوده است.
استاندار سمنان ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های زیادی که شاهرود داراست، در زمینه‌های معادن، کشاورزی، گردشگری و انرژی خورشیدی مهم است که در دوره جدید مسؤولیت فرمانداری شاهرود، بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.
چاوشی با اشاره به تکریم فرماندار سابق شهرستان شاهرود افزود: آمدورفت‌ها در پست‌های مدیریتی نشان می‌دهد که این سمت‌ها ماندگار نیست و مدیر فرصتی دارد تا نقشی ایفا کند و برود و زندگی ما هم همین‌طور است.
وی گفت: فرصت خدمتگزاری در فرمانداری شاهرود به بردار سخت‌کوش دیگری واگذار شد تا با اخلاص، فکر و پشتکار به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شاهرود خدمت کند.
استاندار سمنان با اشاره به شرط خدمتگزاری در جامعه گفت: ما کسی را برای سیاست‌بازی، امور نژادی و خویشاوندی نیاوردیم و مسؤولیت را باید به اهلش بسپاریم و فردی منصوب شود که دارای قابلیت خدمت از هر صنف و گروهی باشد.
چاوشی بیان داشت: شاهرود جایگاهش به‌گونه‌ای بوده که مسؤولان وقت به‌عنوان معاونت استانداری سمنان آن را ارتقا داده‌اند و این تشریفاتی نیست؛ آنچه معاونت استاندار سمنان و فرماندار شاهرود تصمیم بگیرد، تصمیم استاندار سمنان خواهد بود و همه استان مستلزم به همکاری هستند.
وی تصریح کرد: مسؤولان استان باید در این حوزه به معاون استاندار سمنان در شهرستان شاهرود هم پاسخگو باشند.
استاندار سمنان ادامه داد: اختیارات لازم به فرماندار شاهرود تفویض خواهد شد و فرصت خوبی در شهرستان شاهرود وجود دارد که باید استفاده شود.
استاندار سمنان ادامه داد: فرماندار جدید شاهرود می‌تواند محور وحدت باشد و رهنمود‌های فکری و هدایت‌های معنوی امام جمعه و روحانیت شهرستان فرصتی برای خدمت است و شاهد خواهیم بود در دوره جدید، یک نیروی تازه‌نفس‌تر در منطقه ورود کرده است و شاهد توفیقات بسیار خوبی خواهیم بود.
چاوشی بیان داشت: موضوع انتقال آب از چشمه‌سار‌های قطری سال‌هاست استارت خورده و با برخی اختلافات محلی معوق مانده و با استاندار گلستان رایزنی کردیم تا این مسأله رفع شود.
وی با اشاره به الزام به‌کارگیری نیرو‌های بومی گفت: سیاست وزارت کشور استفاده از نیرو‌های بومی نیست و باید همکاری کنیم که برنامه‌های ملی پیش برود و همراهی و همفکری بیشتر شود و امیدواریم که در دوره جدید، تحولات خوبی را در شاهرود شاهد باشیم.
ارسال نظرات