صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان بهزیستی کشور
بریمانی گفت: استفاده از این بستر، 50 هزار تماس از USSD به صورت هفتگی از گروه های هدف وجود داشته و امیدواریم برای تسهیل در امور این قشر از جامعه، بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم
کد خبر: ۹۰۳۷۳۶۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فریبا بریمانی رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه 5 مرکز بهزیستی که با حضور معاون پیشگیری از معلولیت سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان قزوین و جمعی از مسوولان برگزار شد، بیان کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی جهت استفاده بهینه از خدمات و امکانات موجود، تسهیل در امر دسترسی گروه‌های هدف سازمان بوده است.
وی گفت: یکی از برنامه های ما، استفاده از نرم‌افزار دولت همراه از سوی مددجویان است که به صورت اختصاصی می‌توانند سه خدمت دریافت کنند که این امر برای افزایش خدمات و حضور کمتر مددجویان در مراکز می باشد. 
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: در سال گذشته از سامانه خدمات مختص مددجویان با بستر دولت همراه USSD بهره مند شدیم واین امر امسال نیز تداوم داشته و مددجویان می‌توانند با شماره‌گیری #321*4* از وضعیت پرداخت‌ها و خدمات دیگر تعریف شده بهره‌ مند شوند.
بریمانی عنوان کرد: با استفاده از این بستر، 50 هزار تماس از USSD به صورت هفتگی ازگروه های هدف وجود داشته و امیدواریم برای تسهیل در امور این قشر از جامعه، بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری  سازمان بهزیستی کشور افزود: همه متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را در آدرس request.behzisti.ir ثبت کرده و جهت انجام امور مربوطه وارد سیستم اداری شوند.
در ادامه این مراسم علیرضا وارثیبیان کرد: همزمان با هفته بهزیستی 41 امین مرکز مشاوره روانشناختی با یک مرکز دولتی و 40 مرکز غیردولتی با ایجاد بیش از 30 هزار شغل جهت  ارائه مشاوره به اقشار مردم در زمینه‌های خانواده، تحصیل، جوانان و نوجوانان افتتاح شد.
وی گفت: در بیش از 318 مرکز خصوصی افتتاح شده هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال یافته و همچنین 6 مرکز ژنتیک در سطح استان فعال بوده که 3 مرکز در شهرستان قزوین و باقی در توابع بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته 4 هزار نفر مراجعه کننده داشته‌ایم که 2 هزار و 400 نفر برای اولین بار توسط مراکز پذیرش شدند و از خدمات بهزیستی بهره مند شده اند.
وارثی عنوان کرد: مرکز اجتماع درمان مدار TC در راستای کمک به بهبود معتادان و کاهش آمار اعتیاد در استان فعالیت می‌کند که امیدواریم روزبه‌روز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی اعم از اعتیاد باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات