صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
میز خدمت با حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور در شهرری راه اندازی شد
خبرگزاری بسیج: میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان ری در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع تر به درخواستهای مددجویان، با حضور رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور در ساختمان شماره دو این اداره راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۰۳۷۴۸۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

محمد مهدی امیری، رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور در آئین افتتاح این مرکز اظهار داشت: در ارتباط با مصوبه حقوق شهروندی سازمان اداری استخدامی مقرر شده است طبق دستور رئیس جمهوری همه مراجعان به یک محل مراجعه کنند و درخواستها فقط در یک محل بررسی شود، بنابراین برای جلوگیری از سرگردانی مراجعان در داخل راهروها، سالن ها و اتاق ها، تمامی دستگاه ها مکلف   هستند که یک محل را برای این کار اختصاص دهند؛ سازمان بهزیستی هم اجرای این مهم را در مرکز پذیرش و هماهنگی انجام می دهد البته این پروژه از قبل هم در سازمان انجام می شد اما الان نظام مند تر و با ظواهر امروزی اجرا می شود و همه مراجعان اگر درخواستی دارند به این حوزه مراجعه می کنند و درخواست های آنها بررسی می شود و کارشناسان پاسخ ها و راهنمایی های لازم را انجام می دهند و اگر قابل اجرا بود به کارشناس مربوط ارجاع داده می شود که بررسی های لازم انجام و طبق فرایندهایی   پس از بررسی درخواست براساس ماموریت های قانونی سازمان ضمن ارائه کد رهگیری زمان مراجعه برای دریافت پاسخ به مددجویان اعلام می شود. پس از بررسی درخواست ها، با مددجو تماس گرفته می شود و یا متقاضی طبق زمان تعیین شده می تواند در موعد مقرر مراجعه و خدمات خود را دریافت کند.

امیری، با اشاره به اینکه وظایف سازمان بهزیستی خیلی زیاد و گسترده است افزود: در حال حاضر ما 35 میز خدمت در استانها داریم که با توجه به گستردگی تهران در شمیرانات و شهرستان ری هم میز خدمت دایر کردیم همچنین در منطقه آزاد کیش میز خدمت راه اندازی شده است.

ادارات بهزیستی در تمام استانها این خدمات را به صورت استاندارد و  یکسان انجام می دهند در شهرستان ری هم که جزو سه منطقه بزرگ استان تهران است مشابه سایر استانها میز خدمت راه اندازی کرده ایم که بر این اساس سه نفر نیروی کارشناس و سه نفر نیروی انسانی در اداره پذیرش خدمات ارائه می دهند تمامی کارشناسان حوزه های دیگر هم به عنوان حمایت کننده در بخش های تخصصی به درخواست ها رسیدگی می کنند و پاسخ می دهند تا از سرگردانی افراد جلوگیری شود و در نهایت به افزایش رضایتمندی آنها از بهزیستی منجر شود.

 رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در فاز دوم که از آذر ماه امسال اجرا می شود، قرار است که فعالیت های میز خدمت به صورت الکترونیکی صورت بگیرد تا از تردد مددجویان و ارباب رجوع کاسته شود و نیازی به مراجعه حضوری مددجویان نباشد و متقاضیان می توانند از طریق فضای مجازی و شبکه های الکترونیکی در منزل درخواست خود را ثبت و پاسخ خود را نیز از این طریق دریافت کنند. وی گفت: تا زمانی که این بستر فراهم نیست میز خدمت به صورت حضوری به درخواست ها و مشکلات مددجویان پاسخ می دهد.

ارسال نظرات