صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
حجت الاسلام فعّالی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه ، خبرنگاران عزیز ، اظهار داشت : روز خبرنگار، روز پاسداشت قلم است و تجلیل از اصحاب رسانه و جراید به عنوان صاحبان اندیشه فرصتی برای پاسداشت کوشش های صادقانه اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۷۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره ، با تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگار با تأسی از آموزه‌های دینی و رعایت اصول نوشتاری، زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای جامعه باشد و سعی کند آنچه سخن می‌گوید به قلم آورده و بنویسد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، خبرنگار را پل ارتباطی بین مردم با مسؤولان دانست و افزود:  انعکاس واقعیت‌ها و تواضع در نوشتن، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف از وظایف اصلی خبرنگار خوب است.

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه، با اشاره به این که رعایت صداقت در گفتار و نوشتار از سوی خبرنگار، بر جلب رضایت مسؤولان و مردم می افزاید، ذوق و استعداد، سرعت، توجه به واقعیت ها، داشتن اطلاعات وسیع، ساده نویسی، آموزشی تخصصی و مسئولیت اجتماعی را از جمله ویژگی های یک خبرنگار برشمرد.

 حجت الاسلام فعّالی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه ، خبرنگاران عزیز ، اظهار داشت : روز خبرنگار، روز پاسداشت قلم است و تجلیل از اصحاب رسانه و جراید به عنوان صاحبان اندیشه فرصتی برای پاسداشت کوشش های صادقانه اصحاب رسانه است.

 مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مذهبی شهرستان گلوگاه ، با بیان این که یک خبرنگار خوب و موفق دارای یکسری ویژگی ها، اصول و مبانی رفتاری تعریف شده ای است، ابرازداشت : آگاهی از رسانه و اهمیت و جایگاه آن، شناخت محیط خبر و توانایی در تبدیل رویداد به خبر و مهارت های کلامی و ارتباطی از جمله ویژگی های عام خبرنگاران است.

عضو ستاد نماز جمعه شهرستان گلوگاه ادامه داد:  خبرنگار مؤمن و متعهد یعنی خبرنگاری که پیش رو حرکت کند نه اینکه به دنبال دیگران و پیرو باشد.

 عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه در ادامه، انتقال صحیح و دقیق مشکلات و ضعف ها و قوت های حاشیه برنامه های کاری را از مهمترین وظیفه حرفه ای و اخلاقی یک خبرنگار ذکر کرد.

 حجت الاسلام فعّالی با بیان این که یک خبرنگار هم مانند سایر آحاد جامعه باید به یکسری بایدها و نبایدها در حرفه اش پایبند باشد، افزود:  خبرنگار باید در جریان کار روزمره اش به ارزش ها و اصول اسلامی و تغییر ناپذیر کشور که خون صدها هزار شهید و جانباز برای اعتلای آن بر زمین ریخته شده متعهد باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه تصریح کرد:  خبرنگار در دنیای کنونی که عصر ارتباطات نامگذاری شده نقش مهمی در پاسداشت ارزش های فرهنگی، اجتماعی جامعه خود دارد.

ارسال نظرات