صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 22 May 2023
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع اصحاب رسانه:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جنگ نرم همه را تهدید می‌کند و این شما هستید که در جبهه جنگ نرم با بیان حقایق و رسوایی ستمگران و احیای حق به گونه‌های مختلف این مبارزه را ادامه می‌دهید.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۹۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار مدیران و خبرنگاران رسانه‌های خراسان جنوبی ضمن بزرگداشت یاد شهیدان صارمی و ناصری و روز خبرنگار، اظهار کرد: شرط هر کاری آگاهی است و نباید جهل وجود داشته باشد و رسانه‌ها چه به صورت مکتوب و چه به صورت مجازی جامعه را باید به روز و آگاه نگه‌دارند.

 وی با اشاره به اینکه تاریخ‌نویسان در زمان خود و برای آیندگان کار مهمی انجام داده‌اند، افزود: مهم بودن کار به این جهت است که هم در جنبه مثبت و هم در جنبه منفی تاثیر دارد.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسانی که تاریخ را نوشتند، صداقت به خرج دادند و به حق تاریخ را نوشتند اگر ثوابی برای کسی داشته باشد در ثواب آن شریک هستند و کسانی که به ناحق نوشتند و باعث ایجاد گناه شده‌اند در گناه آنها شریک هستند.

 آیت الله عبادی با اشاره به اینکه خبرها به روز و لحظه‌ای مخابره می‌شوند، افزود: خبرنگاری اهمیت امانت‌داری است که برای جامعه انجام می‌دهید و این امانت، آگاهی‌ جامعه است که به مردم می‌رسد و مردم تغذیه می‌شوند.

 وی افزود: انسان همان‌طور که از نظر جسمانی به آب، غذا و هوا احتیاج دارد و باید سالم باشد و اگر ناسالم باشد بدن انسان نسبت به آن عکس العمل نشان می‌دهد اما گوش و چشم هر چیزی را که ببیند و بشنود آن را به طور کامل دریافت می‌کند و نسبت به سالم و ناسالم بودن آن عکس العمل نشان نمی‌دهند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید به آنچه که به جامعه داده می‌شود دقت شود، گفت: اهمیت دقت در شنیده‌‌ها و دیده‌ها  از اهمیت آب و غذا بیشتر است.

آیت الله عبادی با اشاره به روایات، خاطرنشان کرد: انسان به خوردنی‌های خود توجه دارد اما به آنچه که به قلبش وارد می‌شود، تفکر او را می‌سازد و به شنیده‌ها و دیده‌ها اهمیت نمی‌دهد و توجه ندارد.

 وی افزود: جامعه باید آگاه به واقعیات باشد و اگر واقعیت وجود نداشته باشد جامعه مسموم می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گفته‌های افراد امانت هستند و نباید کم و زیاد شوند، گفت: امروز با یک جبهه جنگ نرم مواجه هستیم و اهمیت موضوع بیشتر است و شهدایی مانند شهید ناصری و صارمی جان خود را در این راه گذاشتند.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: امروز جنگ نرم همه را تهدید می‌کند و این شما هستید که در جبهه جنگ نرم با بیان حقایق و رسوایی ستمگران و احیای حق به گونه‌های مختلف این مبارزه را ادامه می‌دهید.

 وی با اشاره به اینکه جنگ نظامی مقدمه‌ای است که ابتدا سرزمین‌ها را اشغال کنند و بعد در فکر و ذهن مردم نفوذ کنند، افزود: جنگ نرم بی واسطه است و دشمن به طور مستقیم در افکار و اذهان مردم نفوذ می‌کند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جنگ نظامی می‌توان با یک پاتک همه چیز را پس گرفت، گفت: در جنگ نرم اگر افکار و عقاید مردم عوض شود دیگر نمی‌شود آن را پس گرفت و کار شما خبرنگاران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار و یک کار خدایی است و با هیچ چیز عوض نکنید.

آیت الله عبادی خطاب به خبرنگاران گفت: شما می‌توانید از حق مردم دفاع کنید و یک جهاد مقدس است و در این راه ثابت قدم حرکت کنید.

وی در پاسخ به درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده خبرنگاران در این دیدار، گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اختیارات و وظایفی که دارد همان‎طور که شما پیام انقلاب، نظام و مسئولان را به گوش مردم می‌رسانید، تلاش خواهد کرد پیام شما را به گوش مسئولان برساند.

 منبع: خاورستان

 

 

 

 

 

ارسال نظرات