صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
خبرگزاری بسیج: مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران با بیان اینکه بازرسان همواره مراقب رفتار خود و دیگران باشند، گفت: هنر بازرسان در افزایش پرونده ها نیست، بلکه در ایجاد جامعه عاری از تخلف است.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۵۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام عباس اسلامی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مشاور فرماندار و رئیس اداره مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری ری اظهار داشت: مدیر در حیطه کاری خود باید امانتدار بیت المال و حقوق مردم باشد.

وی عنوان کرد: اسلامی و انقلابی بودن از شاخصه های ملت ما محسوب می شود، بنابراین مدیران باید نسبت به مسئولیت و تعهد کاری خود دقت نظر داشته باشند تا مرتکب خطا نشوند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران به اهمیت نقش بازرسان اشاره کرد تصریح کرد: وجود بازرسان در بخش های مختلف نشانه بی اعتمادی به مدیران و کارمندان نیست و نباید برای کسی در این زمینه سوء ظنی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بازرسان ادارات با مدیران متخلف بدون اغماض برخورد کنند، گفت: بی توجهی به متخلفان موجب بی اعتمادی مردم به نظام می شود.

حجت‌الاسلام اسلامی گفت: پیشگیری و ممانعت از بروز هر نوع تخلف بر وقوع جرم و تشکیل پرونده تقدم دارد تا از تعداد پرونده های ورودی در بخش های قضایی کاسته شود.

وی ادامه داد: حضور بازرسان در بخش های مختلف به معنای مچ گیری نیست و هدفشان پیشگیری از وقوع هر نوع تخلف در حوزه های مختلف است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران با بیان اینکه امروزه اعتمادسازی جامعه به مدیران یک امر ضروری است، گفت: اخلاقیات در حیطه کاری بازرسی دارای اولویت است و در ارائه گزارش دقت کافی را داشته باشند.

وی گفت: بازرسان نباید به صورت مستقل و مجزا عمل کنند و با یک مدیریت واحد اقدامات خود را انجام دهند.

 ** بازرسی صیانت از حقوق بیت المال است

فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: بازرسان فرآیند رشد مدیریتی را در جامعه ترسیم و از حقوق بیت المال صیانت می کنند.

هدایت الله جمالی پور با بیان اینکه توجه به نظارت ها و اعمال قانون در بازرسی ها در واقع صیانت از حقوق بیت المال است، افزود: استحکام و استمرار بازرسی ها در سالم سازی نظام مدیریتی کشور نقش مهم و موثری دارد.

وی یادآور شد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رسانه هایی که در اختیاردارند از موقعیت و شرایط اقتصادی موجود در جامعه بر علیه مردم سوء استفاده می کنند و با تبلیغات منفی به مشکلات موجود دامن می زنند.

معاون استاندار تاکید کرد: حضور بازرسان در صحنه می تواند نقشه های دشمنان را در ایجاد روحیه یاس و ناامیدی برای ملت ایران خنثی کند.

وی عنوان کرد: سازمان بازرسی در اصلاح امور ساختار اداری نقش موثری دارد و بر نحوه کارکرد و همچنین عملکرد صحیح دستگاه‌ های دولتی نظارت می کند.

جمالی پور گفت: رضایتمندی مردم مهمترین اولویت در کشور به شمار می رود و بر همین اساس حضور بازرسان در بخش های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

ارسال نظرات