صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مشايخي به برنامه هاي هفته دفاع مقدس و تقارن آن با تاسوعا و عاشوراي حسيني اشاره و گفت : امسال آغازهفته دفاع مقدس با تاسوعا و عاشوراي حسيني مقارن شده و اين ايام بايد به تبيين و معرفي سيره شهداء اختصاص يابد و همچنين با هماهنگي كه با مديركل اوقاف صورت گرفته ، بتوانيم از برگزاري مسابقات كشوري قرآن كريم كه به ميزباني شهرستان اراك برگزارخواهد شد، به معرفي سيره شهداء بپردازيم .
کد خبر: ۹۰۴۹۲۳۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ مصطفي مشايخي مديركل حفظ آثارو نشرارزشهاي دفاع مقدس استان مركزي درجلسه برنامه هاي پيشنهادي هفته دفاع مقدس دراستانداري استان مركزي به بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دفاع مقدس پرداخت و افزود : رهبر معظم انقلاب بعد از دوران دفاع مقدس فرمودند : دفاع همچنان باقيست و درست است كه جنگ پايان گرفته ، اما دفاع درجنگهاي فرهنگي و اقتصادي همچنان ادامه دارد و اولويت اصلي دشمن، جنگ در زمينه هاي اقتصادي و فرهنگي ميباشد.
مشايخي به برنامه هاي هفته دفاع مقدس و تقارن آن با تاسوعا و عاشوراي حسيني اشاره و گفت : امسال آغازهفته دفاع مقدس با تاسوعا و عاشوراي حسيني مقارن شده و اين ايام بايد به تبيين و معرفي سيره شهداء اختصاص يابد و همچنين با هماهنگي كه با مديركل اوقاف صورت گرفته ، بتوانيم از برگزاري مسابقات كشوري قرآن كريم كه به ميزباني شهرستان اراك برگزارخواهد شد، به معرفي سيره شهداء بپردازيم .
مديركل حفظ آثارونشرارزشهاي دفاع مقدس استان مركزي با بيان اينكه ديدار با خانواده هاي معظم شهداء بايد داراي رويكرد جديدي باشد، افزود : رويكرد امسال ديداربا خانواده هاي شهداء بايد براساس برنامه ريزي كنگره 6200 شهيد استان باشد و در اين زمينه اقدامات خوبي در خصوص خانواده هاي شهداء صورت گرفته است و در هفته دفاع مقدس نياز به بيان خاطره خوب و ناگفته خانواده هاي شهداء و يا تصاويري جديدي ازاين عزيزان را داشته باشيد.
وي درادامه برنامه هاي پيشنهادي هفته دفاع مقدس گفت : پيشنهاد برگزاري برنامه هايي ازجمله شب خاطره ، شب شعردفاع مقدس، پخش فيلم هاي كوتاه و بلند دفاع مقدس ، برگزاري نمايشگاه عكس ، نامگذاري اماكن به نام شهداء و مسابقات وفعاليتهاي ورزشي و چاپ كتابهايي درخصوص شهداء و رزمندگان مي تواند درسطح ادارات برنامه ريزي تا درهفته دفاع مقدس اجرايي شود .
مشايخي با بيان اينكه استان مركزي يك گنجينه فراوان درخصوص دفاع مقدس دارد ، افزود : استان مركزي سوژه هاي فراواني درخصوص دفاع مقدس دارد و اين سوژه ها بايد با همفكري و همكاري حفظ آثار، صدا و سيما ، سپاه و استانداري به حركتي جديد در بيان نقش استان مركزي در دفاع مقدس برسيم.
مديركل حفظ آثارونشرارزشهاي دفاع مقدس استان لزوم گنجينه شهداء را درادارات خواستار شد و گفت : ايجاد يك گنجينه شهداء درون هر اداره كه ميتواند اين گنجينه از آثار و يادگاري هاي شهداي همان اداره هم باشد و اين حركت براي زنده نگهداشتن ياد شهداء و به اثري ماندگار تبديل خواهد شد.
وي همچنين ازآمادگي بنياد حفظ آثارو نشرارزشهاي دفاع مقدس استان درخصوص اعزام اساتيد درخصوص دفاع مقدس خبر داد و گفت : برگزاري نشست هاي تخصصي دفاع مقدس از ديگر برنامه هاي پيشنهادي دفاع مقدس بود و از آمادگي اين بنياد جهت اعزام حدود 40 اساتيد دوره ديده كه هم اكنون اين اساتيد در دانشگاهها مشغول تدريس هستند و ميتوانند شبهات جوانان نسبت به دوران دفاع مقدس و انقلاب را پاسخ دهند.
وي درپايان پيشنهاد برگزاري مراسمي جهت پيشكسوتان جهاد و ايثارگري را ارائه كرد و افزود : هميشه بايد از پيشكسوتان جهاد و ايثارگري قدرداني نمود و اين ايام فرصت مناسبي جهت تقدير و تشكر از دلاوريها و مجاهدت هاي رزمندگان آن دوران مي باشد و البته تا پايان شهريورماه نقش و جايگاه ادارات در دوران دفاع مقدس تكميل و معرفي خواهد شد .

ارسال نظرات