صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
هادی سیاسی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی ما مربوط به تحریم هاست، اما اکثر مشکلات به خاطر روی کار آمدن مسئولین ناکارآمد و عدم مدیریت صحیح آنان در مواجه با مشکلات است.
کد خبر: ۹۰۴۹۷۵۶
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت قسمت سیاسی حوزه مقاومت ۳ سپاه ناحیه یاسر مشهد دومین نشست سیاسی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورای حوزه و عامه مردم نمازگزار در مسجد حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این این نشست سیاسی بصیرتی، بهرامی یکی از هادیان سیاسی مباحثی پیرامون برجام، مشکلات اقتصادی و انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و همچنین با تاکید بر وحدت و همدلی در تمام اقشار جامعه بویژه مسوولین ایراد نمود.

بهرامی در ابتدا با اشاره به شخصیت مسلم بن عقیل (علیه السلام) افزود: مسلم بن عقیل (علیه السلام) نایب امام زمان خود بود، اما مردم آن زمانه به علت نداشتن بصیرت سیاسی و دینی کافی وی را که نایب بر حق سالار شهیدان بود با پول معاوضه کردند. امروزه حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مسلم بن عقیل زمان ماست و ما باید بصیرت خود را بالا ببریم و پشت ولایت را به هیچ وجه خالی نکنیم.

وی با اشاره‌ کوتاهی به تجربه برجام و مشکلات اقتصادی اظهار کرد: در این تجربه‌ی نافرجام دولت سعی کرد شکست خود را به گردن سایرین بیندازد، اما الحمدلله مردم ما به آن سطح از بصیرت رسیده اند و شاهد عملکرد مسوولین بوده اند و خود قضاوت خواهند کرد. بخشی از مشکلات اقتصادی ما مربوط به تحریم هاست، اما اکثر مشکلات به خاطر روی کار آمدن مسئولین ناکارآمد و عدم مدیریت صحیح آنان در مواجه با مشکلات است.

بهرامی در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف ترامپ از «مذاکرات بدون پیش شرط» بیان داشت: اهداف وی حذف ارزش‌های انقلاب اسلامی و حذف تمام مواردی است که به ضرر آمریکا تمام می‌شود؛ یعنی ترامپ عملا برای غارتگری این پیشنهاد را مطرح کرده و قصد اعطای چیزی به ایران را ندارد و این یک نوع از تکنیک‌های اقناعی جنگ روانی است که ترامپ انجام داد و الحمدلله مقام معظم رهبری پاسخ مقتدرانه و دندان شکنی دادند.

وی با بیان اینکه نگاه دولت در سیاست خارجی نگاه درستی نیست، افزود: عده‌ای از دولتمردان ما تصور می‌کنند همه مشکلات با مذاکره حل می‌شود و کلید آن در دستان آمریکاست، اما این بیان حضرت امام (ره) را فراموش کردند که آمریکا شیطان بزرگ است و از این شیطان چیزی به ایران نمی‌رسد و لذا آزموده را آزمودن خطا بود خطا!

این هادی سیاسی در پایان درخصوص انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مردم عزیز و بصیر ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی از جناح گرایی دوری کنند و به شدت پیگیر این موضوع باشند که کدام کاندیدا انقلابی است و دغدغه مردم را دارد و در نهایت انتخاب اصلح خود را داشته باشند.
ارسال نظرات