صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 17 May 2023
ولیپور با تأکید بر ضرورت نشاط‌آفرینی و تزریق امید به جامعه، خاطرنشان کرد: زمانی‌که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند دل‌مان به درد می‌آید؛ پس همه ما مسؤول هستیم و باید سهم خودمان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۳۷۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با حضور سمیه طوسی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران و آرزو ولی‌پور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران به عنوان مدیران بانوی استان مراسم تجلیل از خبرنگاران عضو انجمن صنفی بانوان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در این مراسم اظهار کرد: نقش مهم خبرنگاران در توسعه جامعه انکارناپذیر است که با تلاش خود در زمینه خدمت‌رسانی به جامعه گام برمی‌دارند.

سمیه طوسی افزود: بانوان خبرنگار نیز در کنار نقش خانوادگی خود نقش بی‌بدیلی در جامعه دارند که بسیار اثرگذار است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران با توجه به نقش مهم و اثرگذار خود واقعیت‌های جامعه را می‌بینند و با نگاه موشکافانه و دقیق در زمینه حل این مشکلات گام برمی‌دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در کنار اصحاب رسانه هستیم باید اعلام کنم وابسته به هیچ جناحی نیستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: فرزندان شهیدان در حسرت فقدان بزرگ می‌مانند تا جامعه خم به ابرو نیاورد.

آرزو ولی‌پور با اشاره به به اینکه در دو سالگی از نعمت داشتن پدر محروم شدم،گفت: هیچ خاطره ای از لحن صدا و گرمای آغوش پدر را به خاطر ندارم، اما تلاش کردم تا مردم جامعه‌ام شاد باشند،  این خواسته پدرم و همه شهدا بوده است.


این فرزند شهید دادمه داد: مطالبه ای که در دیدار نخبگان استان مازندران از جناب دکتر روحانی رئیس محترم جمهور داشتم هم همین بوده که کشوری شاد برای مردم میهن  به دور از رنج و فشار و ناراحتی خواسته من و سایر فرزندان شهدا است چرا که ما تمام شادی و نشاط روزهای کودکی‌مان را فدا کردیم تا ایران و ایرانی شاد بمانند.

وی با تأکید بر ضرورت نشاط‌آفرینی و تزریق امید به جامعه، خاطرنشان کرد: زمانی‌که مردم دچار مشکلات اقتصادی باشند دل‌مان به درد می‌آید؛ پس همه ما مسؤول هستیم و باید سهم خودمان را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران ادا کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بیان کرد: درست است در شرایط موجود با توجه به مشکلات، کم و کاستی‌های بسیاری وجود دارد ولی باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام را علنی کنیم که موجب تزریق امید در میان مردم جامعه شود.

ولی‌پور یادآور شد: مردم ما امیدوار به آینده نظام هستند به این دلیل که در این راه شهید صارمی‌ها و شهدای بسیاری دادیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید از فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی فاصله بگیریم، اظهار کرد: خبرنگاران باید اهل مطالعه باشند اگر خبرنگار دارای مطالعه و دایره واژگان زیاد باشد در این صورت می‌تواند خبر خوبی را تنظیم کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با اشاره به اینکه ما باید با کتاب رفیق باشیم، تصریح کرد: افرادی که مطالعه می‌کنند نیز باید دوستی خود را با کتاب عمیق‌تر کنند.

راحله حاجیان رئیس انجمن صنفی بانوان خبرنگاران استان نیز در این مراسم از سختی‌های و مشکلات گفت که موفق شدند انجمنی با این عنوان در مازندران راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات