صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی در نشست مجمع عالی بسیج اهر، با توجه به اینکه جنگ فعلی دشمنان با ایران رویکرد اقتصادی دارد و مقام معظم رهبری در طول یک دهه اخیر شعار سال‌ها را بر مبنای اقتصادی انتخاب می‌کنند که به لحاظ اهمیت موضوع شعار سال‌جاری نیز «حمایت از کالای ایرانی» است.
کد خبر: ۹۰۵۴۶۶۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدعلی متفکر آزاد با بیان اینکه توجه به توانمندی‌های داخلی در بحث اقتصادی تنها توجه به ظرفیت‌های فیزیکی نیست، گفت: ایران موقعیت اقتصادی خوبی در خاورمیانه دارد به‌طوری که سکونت 300 میلیون مسلمان در کشورهای هم‌جوار ایران، زمینه خوبی برای صادرات تولیدات ایرانی به این کشورها فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: با ظرفیت‌ها و توانایی‌هایی که ملت ایران دارند باید «ما می‌توانیم» را باور داشته باشند چراکه ایران علاوه بر منابع طبیعی و خدادادی که دارد سرمایه‌های انسانی بی‌نظیر نیز دارد و  این سرمایه انسانی از هر سرمایه‌ای گران‌قیمت‌تر است.

متفکرآزاد با تأکید بر اینکه متأسفانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان اجرایی کشور مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: در چندین بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به برقراری عدالت و افزایش درآمد قشر ضعیف جامعه تأکید شده است.

وی ادامه داد: از دیگر تأکیدات اقتصاد مقاومتی این بود که همانند دوران دفاع مقدس باید مردم نیز در اقتصاد مشارکت داشته باشند تا اقتصاد کشور مردمی‌شود، لذا اگر اقتصاد متکی به دولت باشد وضعیت از حالت فعلی که می‌بینیم بهتر نخواهد شد.

متفکرآزاد بر لزوم شفافیت اقتصاد در کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروزه اقتصاد کشور شفاف نیست و اصلاً معلوم نیست افراد از کجا و چه میزان درآمد دارند در حالی که اصل 49 قانون اساسی معروف به "از کجا آورده‌ای؟" به ما یادآوری می‌کند تا در راستای شفافیت اقتصادی حرکت کنیم.

رئیس مجمع عالی بسیج استان، بیان کرد: امروزه مردم را شکاف طبقاتی، تبعیض و فاصله طبقاتی رنج می‌دهد و عده‌ای با آن که می‌بینند مردم چه مشکلاتی دارند کار را به‌جایی رسانده‌اند که خودروی چند صد میلیون تومانی سوار می‌شوند و وقتی مرتکب تخلف می‌شوند پلیس را به کتک می‌گیرند، این‌ها برای انقلاب اسلامی ننگ است در حالی که بنا نبود تا این‌چنین صحنه‌هایی باشد.

متفکرآزاد اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرموده بودند مسئولان و کارگزاران نظام باید از طبقات متوسط و پایین جامعه باشند و حال برخی از وزرا که به عنوان وزرای دولت منصوب می‌شوند در کمال وقاحت می‌گویند من هزار میلیارد تومان دارایی دارم تا کسی به انها نگوید که این دارایی را از کجا به دست آورده‌ است، این وزرا نمی‌توانند درک درستی از مشکلات مردم داشته باشند.

ارسال نظرات