صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
قاسمی گفت: شعار امسال ما تحول بنیادی بر اساس سند تحول بنیادین است. مدارس ما دچار کسالت تعالی مدیریت می باشند در حالیکه مدیر مدرسه باید مشارکت جو باشد و در واقع می توان گفت روح حاکم در مدرسه، مدیران مدرسه هستند در غیر این صورت نه تنها مدرسه بلکه جامعه دچار رخوت و کسالت خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۰۵۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در آئین نمادین استانی جشن امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم که به میزبانی دبیرستان هیات امنایی فاطمیه هلال احمر ناحیه یک قزوین برگزار شد بیان کرد: همه ما بپذیریم که آغاز سال تحصیلی جدید، آغاز رویش و حرکتی نو می باشد.
وی گفت: آغاز سال تحصیلی جدید، یک زنگ زندگی از مغزها و دلها و فکرها و زنگ‌زدایی از اندیشه ها است. امروز معلمان فرهیخته و خردمند در مدارس داریم‌ که موجب یک تحول بزرگ در آفرینش و رویش استعدادها می باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: ماه مهر، ماه رقم‌زدن سرنوشت یک‌ کشور هم برای اولیا و هم برای دانش آموزان است.
دانش آموزان با اغاز سال جدید تحصیلی چهار معیار امید، ایمان، نشاط و نو گرایی را در نظر خواهد داشت‌.
قاسمی با اشاره به شعار سال تحصیلی آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: شعار امسال ما تحول بنیادی بر اساس سند تحول بنیادین است. مدارس ما دچار کسالت تعالی مدیریت می باشند در حالیکه مدیر مدرسه باید مشارکت جو باشد و در واقع می توان گفت روح حاکم در مدرسه، مدیران مدرسه هستند در غیر این صورت نه تنها مدرسه بلکه جامعه دچار رخوت و کسالت خواهد شد.
وی افزود: نشاط تربیتی فضای خوب تربیتی را در جامعه ایجاد می کند که حال خوب جامعه به این امر بستگی دارد و زمانی حال جامعه خوب است که سختگیری بی مورد در مدرسه وجود نداشته باشد و دانش آموز باوری و دانش آموزی یاوری در مدرسه جریان داشته باشد‌‌.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه اضافه کرد: مسوولیت پذیری و مسوولیت دادن به دانش آموزان موجب تقویت مدیریت زندگی آینده و سرنوشت آنها و جامعه می شود. همچنین انجام امور هنری بدون شادی در مدرسه، شوق انگیز نخواهد بود و دانش آموزان باید در مدارس درس زندگی و با هم‌زیستن و هنر زندگی را بیاموزند تا در جامعه شهروندان مفیدی باشند و توجه به آموزش مهارت های زندگی باید گوهر گمشده آموزش و پرورش باشد و آسیب های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گیرد.
قاسمی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم عنوان کرد: ماه محرم، دانشگاه و مدرسه حسینی، بزرگترین مدرسه ای است که سیره فاطمی و مکتب حسینی در ان تدریس می شود بنابراین از ماه محرم بخوبی استفاده کنیم و گریه برای امام حسین شوق انگیز است و نباید امری ملال انگیز باشد.
در پایان قاسمی ضمن اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین، در آبان ماه سالجاری، این امر را راهی برای یادآوری و ایجاد فضای مناسب جهت آشنایی فرزندان این سرزمین با اهداف شهدا دانست.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات