صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه در دفاع مقدس آبروی جاودانه و ماندگار برای ملت ایران در تاریخ رقم خورد، گفت: در هشت سال دفاع مقدس بهترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی که همان جوانان تربیت شده مکتب عاشورا بودند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۱۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

سرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در اذهان شخصیت‌های تأثیرگذار در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی که مقتدرانه و با دست خالی مقابل بیش از ۵۹ کشور جانانه جنگیدند یک موفقیت بزرگ و دستاورد عظیم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس آبروی جاودانه و ماندگار برای ملت ایران در تاریخ رقم خورد، تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس بهترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی که همان جوانان تربیت شده مکتب عاشورا بودند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند و این بزرگ‌ترین درس دفاع مقدس بود.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه مکتب عاشورا مکتب ایثار، شکیبایی، جهاد، شهادت و ولایت‌پذیری و شکست ناپذیر است، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس برای ما هزینه‌های زیادی را داشت اما دستاوردهای ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل هزینه‌ها بسیار عظیم است.

وی افزود: مجموعه حوادثی که در دوران دفاع مقدس رخ داد مرهون فداکاری جوانانی است که شجاعانه و عاشقانه از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند و فداکاری این جوانان با انگیزه و ولایی ذخیره ماندگاری برای همیشه انقلاب شد.

مختاری‌معین با اشاره به زیبایی‌های دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس دوران جهاد فی سبیل الله بود و شهدا زیبایی‌های هشت سال دفاع مقدس است که با نثار خون خود و رها شدن از تعلقات مادی و دنیوی به اوج شکوه و عظمت رسیدند.

وی ابراز داشت: قبل از شروع جنگ تحمیلی کشور ما با بحران و چالش‌های فراوانی روبرو بود و این فشارها عمدتاً از سوی قدرت‌های بزرگ و کشورهای منطقه‌ای به ایران تحویل می‌شد.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تاکید کرد: در داخل ایران گروه‌ها و جریان‌های سیاسی فکر می‌کردند بدون حمایت قدرت‌های بزرگ نمی‌شود کشور را اداره کرد بنابراین با ایجاد غائله گنبد، کردستان، ترور شخصیت‌ها و نیروهای انقلابی موثر و تلاش در حذف نیروهای ارزشی و وفادار به حضرت امام خمینی(ره) خواهان به دست گرفتن حکومت و جدایی دین از سیاست بودند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی برای از بین بردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران سه راهبرد در دستور کار خود قرار داد، افزود: این راهبردها شامل مهار انقلاب، انحراف انقلاب و شکست انقلاب اسلامی بود.

مختاری‌معین عنوان کرد: استکبار در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب از دو راهبرد مهار و به انحراف کشیدن انقلاب وارد شدند اما با مدیریت حضرت امام(ره) نتوانستند موفق شوند و راهبرد سوم یعنی گزینه نظامی را برای از بین بردن انقلاب اسلامی در پیش گرفتند.

وی با اشاره به راه‌اندازی جنگ تحمیلی توسط رژیم عراق افزود: کشور ما در طول مرزی بیش از یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر درگیر جنگ تحمیلی شد.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: نکته برجسته دوران دفاع مقدس این بود که مردم ایران در طول ۲۸۸۷ روز مبارزه کاملاً پشتیبان رزمندگان بودند و با رهبری هوشمندانه امام راحل رزمندگان با دست خالی اما پر از معنویت سنگرهای دشمنان را یکی پس از دیگری فتح کردند.

وی گفت: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی داشت که امروز نسل جوان ما باید به آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند از جمله این دستاوردها اطاعت پذیری و فرمان پذیری از ولایت مطلقه فقیه و حفظ و رشد روحیه انقلابی، وحدت، پایداری و استقامت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات