صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مسئول نمایندگی ولی فقیه تاکستان گفت: در ایام دفاع مقدس رزمندگان از رهبری گوش شنوایی داشتند و گوششان به دهان رهبر شان بود که به پیروزی رسیدند و این می طلبد که رزمندگان جنگ اقتصادی امروز نیز از فرماندهی و رهبری خود فرمان بگیرند و ان شاء ا.... به فضل الهی و عنایات امام زمان و مجاهدهای دلیر مردان از این جنگ نیز به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۹۰۶۲۳۷۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: گرامی می داریم هفته دفاع مقدس و گرامی می داریم یاد و خاطره امام و شهدای عزیز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و شهدای ترور اهواز را.
وی توضیح داد: دفاع مقدس دفاعی بود که از مکتب ونهضت عاشورا سرمشق گرفت و به شهدا و ایثارگران با الگوگیری از اهل بیت عصمت و طهارت و آقا اباعبدا... الحسین یا در جبهه های حق علیه باطل می گذاشتند و با ندای  یا زهرا و یا علی و یا حسین عملیات های خود را آغاز می کردند.
این مسئول تبیین کرد: دفاع مقدس و ایستادگی در مثابل دشمن برای ما درس های زیادی را آموخت، اگر آن روز تمام دنیا علیه ما بودند و مهین اسلامی ما به تنهایی  جنگ را  اداره کرد و به پیروزی رسید برای ما این  درس را  آموخت که با اتکا بر خداوند و توکل بر خالق هستی و با پیروی از اهل بیت می توان در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاد و به پیروزی رسید و اگر امروز هم مسئولان ما این باور و اعتقاد را در خودشان زنده کنند که نباید به بیرون از مرزها چشم دوخت و با توکل بر خدا و عنایات ولی عصر(ع) مشکلات را بر طرف خواهیم نمود.
صادقی گفت : درس دیگری که دفاع مقدس برای ما داشت این بود که نباید به دشمن اعتماد کرد و اسرار خود را در اختیار دشمن گذاشت که خداوند می فرمایید (یا ایها الذین آمنو الا تتخذو ابطانه من دونکم لایالونکم ...و دوا ما عنتم) اگر امروز اسرار و اطلاعات سری کشور به دشمن داده شود بیشتر از دفاع مقدس به ما ضربه خواهند زد.
 
مسئول نمایندی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) ابراز کرد: درس دیگری که دفاع مقدس برای ما به یادگارگذاشت  تقویت هدف عالیه بود که ظرفیت های استراتژیک دفاعی را تقویت نمود و سبب شد ما از تفکرات مختلف، اقوام و حتی ادیان مختلف شهید داشته باشیم.
 
حجت الاسلام صادقی در بخش پایانی گفته های خود خاطرنشان کرد: درس دیگر دفاع مقدس که برای امروز جامعه ما نیز چاره ساز و مشکل گشاست تبعیت از فرماندهی کل قواست.
 در ایام دفاع مقدس رزمندگان از رهبری گوش شنوایی داشتند و گوششان به دهان رهبر شان بود که به پیروزی رسیدند و این می طلبد که رزمندگان جنگ اقتصادی امروز نیز از فرماندهی و رهبری خود فرمان بگیرند و ان شاء ا.... به فضل الهی و عنایات امام زمان و مجاهدهای دلیر مردان از این جنگ نیز به پیروزی برسیم.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات