صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
عضو بین الملل حزب موتلفه گفت: اگر ظرفیت بسیج شناخته و به موقع مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند معضلات دولت را در جهت توسعه به دوش بکشد و از سر راه بردارد.
کد خبر: ۹۰۶۵۷۸۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حمیدزضا ترقی، عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص همایش بسیجیان و احیای قدرت نمادین انقلاب و تاثیر آن در مناسبات بین المللی کشور گفت: حضور صدهزار بسیجی حاضر به فداکاری در نیروی مردمی کشور که مکمل نیرو‌های ارتش و سپاه است نقش مهمی در حرکت‌های مردمی در داخل کشور دارد. 

وی افزود: از این رو کشور‌هایی که دارای چنین قدرت بسیج مردمی هستند از هر گونه گزند و تجاوز دشمنان خارجی در امانند و این قدرت می‌تواند ضامن حفظ امنیت و ثبات کشور در برابر توطئه بیگانگان باشد. 

ترقی با بیان اینکه نفس این موضوع که مقام معظم رهبری می‌تواند چنین بسیج مردمی را سامان و در جهت آرمان‌های انقلاب سوق دهد و هدایت کند قدرت نرمی است که هیچ رهبری در دنیای فعلی چنین توانمندی را ندارد، گفت: رهبر انقلاب با داشتن چنین ظرفیت و نیروی مردمی قدرتمندترین رهبر در جهان به لحاظ قدرت نرم و قدرت مردمی تلقی می شود. 

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی اقتدار رهبری برای مواضع بین المللی و اتخاذ سیاست‌های کلان کشور با وجود چنین پشتوانه‌ای بسیار اثرگذار خواهد بود، گفت: برگزاری این همایش در کشور بعد از خدمات مردمی بسیج به مردم در جهت خدمات عام المنفعه و حل مشکلات کشور نشان دهنده آن است که یک قدرت جهادی مخلص در کشور با ظرفیت بالا وجود دارد که می‌تواند پشتوانه نظام در عبور از مشکلات و موانع پیش رو باشد. 

وی تصریح کرد: چنین ظرفیتی اگر شناخته و به موقع مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند معضلات دولت را در جهت توسعه کشور به دوش بکشد و آن را از سر راه بردارد. 

ترقی نکته حائز اهمیت بعدی در برگزاری همایش روز پنجشنبه را نوع هدایت و رهبری فکری و سیاسی مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: نوع هدایت مقام معظم رهبری نسبت به این ظرفیت جایگاه ویژه‌ای دارد و رهبری با بالا بردن قدرت سیاسی این مجموعه در کشور جلوی آسیب‌هایی که هر انقلابی را می‌تواند تهدید کند می‌گیرند. 

عضو بین الملل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: نیرویی با این عظمت و با قدرت تحلیل هم آهنگ با رهبری نسبت به مسائل مختلف از جمله مسائل بین المللی حرکت انقلاب را در مسیر آرمان‌های اساسی خود قرار خواهد داد و امکان تسریع بخشیدن انقلاب به دولت اسلامی را فراهم خواهد کرد. 

وی خاطرنشان کرد: فرصتی که این گردهمایی فراهم آورد تا رهبری گام‌هایی در جهت پیشرفت انقلاب تبیین کنند برکسی پوشیده نیست و در حقیقت مقام معظم رهبری با کسانی که برای حل مشکلات به دنبال تکیه به بیرون هستند هشدار‌های اساسی را دادند و عنوان کردند راه حل مشکلات کشور از طریق نگاه به داخل و این جوانان قابل حل و فصل است و در حقیقت معظم له نظام را به استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای حل مشکلات کشور رهنمود دادند.

ارسال نظرات