صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران همیشه دنبال حق و حقیقت بوده و دشمنی آمریکا برای ما ثابت شده و به دنیا هم ثابت شد و آمریکایی ها به دنبال آشوب در جهان هستند.
کد خبر: ۹۰۶۶۰۱۸
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، سمیه محمودی با حضور در جلسه شورای اداری که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: فاجعه تروریستی اهواز را تسلیت می‌گوییم و محکوم می‌کنیم و سربلندی ایران در دادگاه لاهه را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: ایران همیشه دنبال حق و حقیقت بوده و دشمنی آمریکا برای ما ثابت شده و به دنیا هم ثابت شد و آمریکایی ها به دنبال آشوب در جهان هستند.

وی با بیان این که از حادثه تروریستی اهواز باید درس بگیریم، افزود: تصاویر حادثه تروریستی اهواز را در صحن علنی مجلس دیدیم و اطلاعات خوزستان واضح و روشن توضیح دادند که البته ناهماهنگی‌هایی مشخص بود و این اتفاق در هر جایی ممکن است رخ دهد اما مهم این بوده که درس اتحاد و هماهنگی بگیریم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در حادثه تروریستی اهواز تروریست‌ها از ایرانی‌هایی بودند که سمت و سوی فکری خود را به سمت وهابیت برده بودند.

وی عنوان کرد: ما باید به مردم رسیدگی کنیم و پاسخگو باشیم صحبت‌ها را گوش دهیم و با احترام پاسخ دهیم، مشکلات مردم زیاد بوده مردم مشکل بیماری و بیکاری دارند.

محمودی گفت: ای کاش می‌شد بیشتر در شهرستان بودم من هر هفته در شهرستان حضور دارم اما فرصت این که به همه جا سرکشی کنم وجود ندارد، ما خدمت‌گزار مردم هستیم و باید دست در دست هم دهیم.

وی گردشگری و بوم‌گردی را تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی دهاقان دانست و اعلام کرد: بحث گردشگری و بوم‌گردی در شهرستان دهاقان بسیار ضروری و مهم بوده زیرا در این شهرستان با مشکل خشکسالی و کشاورزی مواجه هستند و در بخش صنعت هم مشکل داریم و بوم‌گردی تنها راه حل رفع مشکلات اقتصادی دهاقان تلقی می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر ماه 2 جلسه تخصصی درباره گردشگری شهرستان برگزار شود و بازخورد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید از تریبونی که در اختیار داریم استفاده کنیم، مسؤولان شهرستانی از تریبون محلی استفاده کنند، حقانیت ر ا بگویند تا به نفع مردم باشد، از دروغ استفاده نکنند زیرا عاقبت خوبی ندارد و صحبت کنیم تا خودباوری را رشد دهیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تسهیلات باعث اشتغال نمی‌شود، گفت: شهرستان دهاقان از تسهیلات روستایی به خوبی استفاده کرده اما باید در بحث اشتغال پیشرو باشیم، در جلسات استانی گفتم تسهیلات اشتغال خوب نیست و باعث اشتغال نمی‌شود و ابتدا باید زیرساخت‌های شهرستان آماده شود و در واقع باید مسیر را درست برویم.

وی وضعیت ارزی کشور را خوب دانست و عنوان کرد: ما در شرایط بحران و حساسی هستیم باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم ، کشورهای اطراف ما دشمنی می‌کنند و نباید در کشورمان درگیری وجود داشته باشد.

محمودی با بیان اینکه نباید به خودی گل بزنیم، بیان کرد: هدف همه ما نظام جمهوری اسلامی است، سخنان رهبر معظم انقلاب ، شهدا و امام راحل بر مبنای وحدت بوده و نباید به خودی گل بزنیم.

ارسال نظرات