صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - 29 May 2023
خطیب نماز جمعه باغبهادران با توجه به تصویب لایحه cft در مجلس شورای اسلامی و بیان اینکه ای‌کاش سماجت نمایندگان برای تصویب CFT صرف کاهش گرانی می‌شد، اظهار کرد: سؤال ما از نمایندگان مجلس اینجاست، چرا برای تصویب چنین مواردی این‌قدر اهتمام دارید ولی برای این گرانی‌ها و نوسانات نرخ ارز و طلا چنین اراده‌ای وجود ندارد؟!
کد خبر: ۹۰۶۷۸۵۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

یه گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ خطیب نماز جمعه باغبهادران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باغبهادران اظهار کرد: آحاد جامعه به‌ویژه مسؤولان باید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص برون رفت  از مشکلات جاری و توجه به ظرفیت‌های داخلی را جدی بگیرند و به آن جامه عمل بپوشند.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با سران سه قوه خاطرنشان کرد: امروز روز نشستن و سیاسی بازی نیست، امروز روز تلاش و کار جهادی است چراکه فشار اقتصادی کمر قشر مستضعف را شکسته است.

امام جمعه باغبهادران بابیان اینکه مردم باید در عمل شاهد تلاش دولتمردان و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه در بهبود وضعیت معیشتی باشند، تصریح کرد: برای حل چالش‌های اقتصادی باید تصمیم‌های قاطع و عملیاتی و راهگشا اتخاذ کرد.

وی بهره‌مندی از ظرفیت و مشورت اقتصاددانان دلسوز کشور را امری ضروری برای دولتمردان دانست و متذکر شد: اینکه مسؤولی خود را عقل کل بداند و میدان به دلسوزان و متخصصان ندهد شائبه ریاست برای مدت طولانی را در اذهان می‌پروراند، چنین افرادی می‌ترسند پای کسانی دیگر به این سیستم باز شود و جای آنان را بگیرند.

خطیب نماز جمعه باغبهادران با توجه به تصویب لایحه cft در مجلس شورای اسلامی و بیان اینکه ای‌کاش سماجت نمایندگان برای تصویب CFT صرف کاهش گرانی می‌شد، اظهار کرد: سؤال ما از نمایندگان مجلس اینجاست، چرا برای تصویب چنین مواردی این‌قدر اهتمام دارید ولی برای این گرانی‌ها و نوسانات نرخ ارز و طلا چنین اراده‌ای وجود ندارد؟!

وی افزود: البته وزیر امور خارجه کشورمان خود اعتراف کرد که این قرارداد صرفاً برای گرفتن بهانه از آمریکا است نه حل مشکلات ولی بدانید مردم حزب‌اللهی و فهیم نظام در کنار رهبر معظم انقلاب اجازه غرب‌گرایی و جولان با تفکر غرب‌گرایی را به شما نمی‌دهند.

امام جمعه باغبهادران خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کسانی این قانون را برای جهان نوشتند و شما باعجله تصویب کردید که در برابر تجاوز به یمن، بحرین، مردم فلسطین و آزادگان جهان نه‌تنها سکوت کرده‌اند بلکه عقبه تروریست‌ها هم هستند.

وی بابیان اینکه امیدواریم این تفکر غرب‌گرایی بااراده مردم  این کشور از بین برود، یادآور شد: البته ۱۲۰ نماینده مجلس با این لایحه مخالفت کردند، مراجع مخالفت کردند، مردم مخالفت کردند ولی باز آقایان از سوراخی دیگر مثل برجام گزیده شدند.

ارسال نظرات