صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - 23 May 2023
استاد دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با بسیج تشریح کرد:
یک استاد دانشگاه گفت: در عصر حاضر با توجه به تولید تکنولوژی ، فضای مجازی از نمونه ابزارهای قدرتمند برای ارتقاء میزان موفقیت ها در عرصه تولید به شمار می رود
کد خبر: ۹۰۷۲۲۳۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ ابراهیم صادقی از اساتید دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در بخش تولید و بازاریابی محصولات گفت: در تولید یک محصول در واقع بازاریابی ، پلی است میان تولیدکننده یا مرکز خدماتی با جامعه هدف که همان متقاضی یا مشتری کالا و خدمات به شمار می رود و هرچقدر بر استحکام این پل افزوده شود، ضریب موفقیت مراکز تولیدی و خدماتی با افزایش و ارتقاء هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

در عصر حاضر با توجه به تولید تکنولوژی ، فضای مجازی از نمونه ابزارهای قدرتمند برای ارتقاء میزان موفقیت ها در عرصه تولید به شمار می رود زیرا با توجه به گستره آن و اقبال عمومی جامعه به چنین تکنولوژی هایی می توان از بسترهای گسترده آن به عنوان فضایی برای تحقق بازاریابیِ هدفمند و موفق استفاده کرد.

توجه به بخش بازاریابی علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم ، بصورت غیر مستقیم نیز در توسعه فرصت های شغلی موثر است ، زیرا هر آنچه ضریب ارائه عرضه و فروش کالا یا خدمات شرکت ها یا مراکز تولیدی بالاتر رود ، میزان جذب نیروی انسانی برای تامین تقاضای موجود و تامین بازار نیز بیشتر می شود و می توان از این ظرفیت به عنوان اهرمی در راستای کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال در کشور استفاده کرد..

ارسال نظرات