صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیج یک ظرفیت پایان ناپذیر است و تنها راه نجات کشور برگشت به تفکر بسیجی است گفت:تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست بلکه به دنبال خدمتگذاری به مردم است و خود را بدهکار جامعه می‌دانند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۴۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه‌های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: درست در زمانی که تهدید‌های خارجی بعد از تسخیر لانه‌ی جاسوسی وجود داشت حضرت امام (ره) دستور تشکیل فرمان ارتش ۲۰ میلیونی را دارند و بذر شجره‌ی طیبه بسیج را کاشتند و رهبر معظم انقلاب آن را بهره و رشد دادند و اوج تبلور بسیج را در دوران دفاع مقدس می‌بینیم.


تفکر بسیجی یک تفکر مادی نیست

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی فرهنگ نجات بخش جامعه‌ی اسلامی است یاداور شد: گرچه در میدان‌های فداکاری، خطر همواره وجود داشته، اما بسیج در راستای طرح اعتلا همواره در اکثر عرصه‌ها ورود پیدا کرده و در امور آبادانی، سازندگی، محرومیت زدایی و تولید و اشتغال به دنبال کار‌های خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم است.

سردار فلاح  گفت: تفکر بسیجی یک تفکر مادی نیست بلکه یک تفکر الهی است که در راستای جاودانگی جامعه در حال رشد است و گزینه‌ای روی میز برای مقابله با دشمنان بوده و خواهد بود چرا که ظرفیتی پایان ناپذیر است که برای رفع مشکلات و معضلات جامعه به ما کمک می‌کند.


اعزام ۹۰ تیم جهادی در راستای اعتلای بسیج


وی تاکید کرد: در هفته‌ی بسیج بیش از ۹۰ تیم جهادی در راستای اعتلای بسیج در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و محرومیت زدایی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و همچنین در راستای حوزه‌ی سلامت و طرح شهید رهنمون در عرصه‌های جغرافیایی و نقاط مشخص، در طول ۳ تا ۵ سال سلامت را در آن روستا‌ها ایجاد می‌کنند.

فرهنگ بسیج یک فرهنگ نجات بخش است

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم آماده است که به حل مشکلات دولت کمک کنند و با توانمندی اعلام آمادگی می‌کند که در جهت رفع مشکلات اقتصادی به یاری دولت بیاید، چون همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند؛ " اگر در کشوری نوای بسیج طنین انداز شود مطمن باشید دشمنان بر آن پیروز خواهند شد" فرهنگ بسیج یک فرهنگ نجات بخش است.


وی افزود: امروزه در عرصه‌ی نظامی یکی از کشور‌های پرقدرت هستیم و آموختیم که پیروزی با وحدت، همدلی و دست به دست هم دادن، حاصل می‌شود.

سردار فلاح تاکید کرد: مدیران باید با روحیه‌ی جهادی کار انجام دهند و بتوانیم آن را در خود تقویت کنیم چرا که در این صورت خواهد بود که موفقیت را به دنبال خواهد داشت.


وی به برنامه‌های هفته‌ی بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۴۸ برنامه در قالب ۱۴۲ عنوان برنامه در هفته‌ی بسیج برگزار خواهد شد.


تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست

به گفته‌ی سردار فلاح، تفکر و فرهنگ بسیجی به دنبال سوداگری نیست بلکه به دنبال خدمتگذاری به مردم است و خود را بدهکار جامعه می‌دانند چرا که تفکر بسیجی نه تنها در ایران بلکه فراتر از جغرافیای ایران اسلامی تاثیرات خود را می‌بیند و آمادگی کامل را دارد که به مشکلاتی که در دولت وجود دارد کمک کند.

وی یادآور شد: امروز بسیجیان در راستای امنیت و با مشارکت مردم در قالب گشت‌های سواره و پیاده اقدامات خوبی را انجام داده که باعث کاهش دزدی و جرم شده است.


اعزام ۲۰ تیم تخصصی به ۱۰۰ روستا در راستای شهید رهنمون


وی به برنامه‌های شاخص محور اشاره کرد و گفت: اعزام ۲۰ تیم تخصصی به ۱۰۰ روستا در راستای شهید رهنمون، برپایی ۲۰ ایستگاه سلامت، برپایی بیمارستان تک تخصصی چشم و قلب در مرکز استان، اعزام بیش از ۹۰ تیم اردو‌های جهادی، افتتاح ۸ سوله‌ی صالحین، افتتاح ۲۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی برای بیش از ۲۰۰ نفر، افتتاح پروژه‌های طرح کرامت، افتتاح مسجد، پل روستایی، و توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات