صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - 26 May 2023
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان گفت: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راز و جرگلان گفت: در ستاد گرامیداشت سی و نهمین هفته بسیج شهرستان بیش از ۳۲۴ برنامه فرهنگی، بصیرتی، اقتصادی، ورزشی و اجتماعی در قالب ۷۶ عنوان برنامه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ عباسعلی ریحانی افزود: بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد تا سرنوشت انقلاب یا به تعبیری حفظ و پاسداشت انقلاب به مردم واگذار شود.

ریحانی هدف از بزرگداشت این هفته مبارک را تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه،جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمات رسانی عنوان و بیان کرد: شعار محوری امسال "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" است.

وی تصریح کرد: هدف از نامگذاری شعار محوری امسال با این عنوان، بازنمایی تصویر امیدبخش، وحدت آفرین و خدمت رسان از شجره طیبه بسیج با تبیین دستاوردها و پیشرفت های چهل ساله بسیج در برابر تصویرسازی موهوم دشمنان است.

ریحانی با اشاره به اهم برنامه های محوری عنوان کرد: حضور نخبگان بسیجی شهرستان در برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیمای استانی و گزارش اقدامات حوزه کاری،  دیدار بسیجیان و مدیران دستگاه های اجرایی با ائمه محترم جمعه شهرستان(شیعه و سنی) ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تقدیر از فعالان این حوزه و دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی در شهرستان و برگزاری شب شعر با موضوع "بسیج, شهدا، ولایت و وحدت" با محوریت دستگاه های فرهنگی از جمله برناهه های فرهنگی و بصیرتی طی این هفته است.

فرمانده سپاه شهرستان با اشاره به تقارن هفته بسیج و وحدت، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره غذاهای سنتی با حضور اقوام مختلف از هر سه بخش شهرستان، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی و نمایشگاه عفاف و حجاب، جشن ولادت حضرت رسول(ص)، و برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبرو محله با همت کلیه دستگاه های اجرایی بخشی از برنامه های وحدت بخش هفته بسیج است.

سرهنگ ریحانی گفت: افتتاح طرح های عمرانی آماده بهره برداری در سطح شهرستان توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، اجرای طرح های گشت بسیجی محله محور و اردوهای جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" ، برگزاری مسابقه کشتی آلیش شهرستان با عنوان جام "بسیج" در مرکز بخش جرگلان و حضور نیروهای بسیجی گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس، پایگاه های مقاومت بسیج و دستگاه های اجرایی شهرستان در میعادگاه نمازجمعه از جمله برنامه های رویکرد اقتصادی، اشتغالزایی و امنیتی این هفته است.

ارسال نظرات