صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: به مناسبت هفته بسیج ۸۰ عنوان برنامه در شهرستان شازند اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۷۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه شازند با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته بسیج و هفته وحدت در سطح شهرستان شازند گفت: با توجه به تقارن هفته وحدت و هفته بسیج، در تلاش هستیم تا با برگزاری برنامه‌هایی جامع‌تر و باشکوه‌تر، برنامه‌ها به‌صورت متمرکز هر دو هفته بسیج و وحدت باشد.

وی به تشکیل بسیج در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به‌فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام(ره) بر این اعتقاد بودند که بسیج می‌تواند نظام و انقلاب را بیمه کند و از این‌رو به‌درستی و با علم و درایت، دستور تشکیل آن را صادر فرمودند.

سرهنگ پاسدار مهجوری به حضور فعال بسیج در صحنه‌های علمی، آموزشی، تربیتی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، نظامی، اشاره کرد و گفت: با حضور بسیج در عرصه‌های مختلف بسیاری از دسیسه‌های دشمنان خنثی‌شده است؛ نمونه بارز آن فتنه‌های مختلف دشمن در سال‌های مختلف بود که حضور مردم و بسیج در کنار هم توانست آتش این فتنه‌ها را خاموش کند و دشمن را از وصول به اهدافش ناامید کند.

فرمانده سپاه شازند در ادامه در مورد اهمیت وجود بسیج اشاره کرد و گفت: تا بسیج هست دشمنان نخواهند توانست مردم و کشور عزیزمان ایران را تهدید کنند و دشمن به این موضوع کاملاً واقف است لذا تا می‌تواند دست از توطئه علیه بسیج برنمی‌دارد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهدای بسیجی از برگزاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه در این هفته در شهرستان شازند خبر داد و افزود: تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله تحویل شش باب از منازل محرومین و تحویل کلید به این ولی‌نعمتان کشور، عصر خاطره با حضور پیشکسوتان بسیجی، همایش فرماندهان پایگاه‌ها، تکمیل تعمیرات مسجد جامع محله هفته، تهیه و توزیع سبد کالا در نقاط کمتر برخوردار، بازدید از فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی جهادگران بسیجی، برگزاری مراسم جشن به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در مساجد، تأمین و تحویل جهیزیه به نیازمندان، گل‌باران مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام همراه با عطرافشانی مرقد مطهر امام زادگان در سطح شهرستان، شرکت سازمان‌یافته بسیجیان در پیاده‌روی تاکتیکی، دیدار با خانواده فرماندهان و سرمربیان، حضور بسیجیان و حلقه‌های صالحین در نماز جمعه از جمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده به مناسبت این هفته است.

فرمانده سپاه شازند اضافه کرد: برگزاری نهضت‌های روشنگری و تبیین گفتمان ولایت و انقلابی‌گری در سطح مساجد، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی همچون تیراندازی، فوتسال، تنیس روی میز، طناب‌کشی، آمادگی جسمانی و ورزش‌های بومی محلی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

سرهنگ پاسدار مهجوری گفت: عیادت از بیماران، اهدای خون توسط بسیجیان، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان (با محوریت طرح شهید رهنمون)، برگزاری اردوهای تربیتی و تفریحی حلقه‌های صالحین( ویژه بسیجیان)، برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی به برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان اشاره کرد و گفت: بسیجیان شهرستان شازند نیز همچون دیگر بسیجیان جهان اسلام، مدافع حریم ولایت و نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه شازند خاطرنشان کرد: همایش شکوه اقتدار با حضور بسیجیان فعال و اجتماع عظیم گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع) و تجلیل از فعالان بسیجی در عرصه‌های مختلف، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان پیشکسوت و فعال از دیگر برنامه‌های تدارک دیده‌شده برای هفته بسیج است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات