صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از 500هزار نفر روز اردوی جهادی به مناطق محروم استان در دو دهه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۹۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در آستانه چهل ساله شدن انقلاب شکوهمند اسلامی، بیان گوشه هایی از عملکرد دستگاه های مختلف اجرایی و نهادهای انقلابی استان می تواند برای آگاه سازی نسل جوان و نوجوان مفید باشد.

فولادی افزود: سازمان بسیج سازندگی به منظور خدمت رسانی در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری فعالیت های مختلفی داشته که؛ اعزام اردوهای جهادی و تیم های تخصصی، اجرای پروژه های فنی و عمرانی و آموزش های حرفه ای و اقتصاد مقاومتی، ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی، تشکیل صندوق های قرض الحسنه و ...، از جمله آن هاست.

وی، ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در طی دو دهه از سال 79 تاکنون، اقدام به اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوهای یک روزه، سه روزه، هفت روزه و 10روزه کرده است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: در این اردوهای جهادی، جمعاً 513 هزار و 626نفر روز جهادگر حضور داشته اند.

وی، همچنین یادآور شد: اعزام چهار هزار و 600تیم تخصصی به مناطق محروم در زمینه های پزشکی، کشاورزی، دامپزشکی، حقوق دانان و ...، از دیگر خدمات ارائه شدن به نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

فولادی، خاطرنشان کرد: اجرای دو هزار و 966پروژه فنی و عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل؛ ساخت و ترمیم خانه محروم، خانه عالم، دارالقرآن، رنگ آمیزی مدارس، ساخت و ساز مسجد و غسالخانه و ...، از دیگر خدمت های بسیج سازندگی به شمار می رود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به همت این سازمان، 11هزار و 800 نفر در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای، اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و طرح های صنایع تبدیلی شرکت کرده اند.

وی، افزود: اجرای 9هزار و 800 طرح اقتصاد مقاومتی تولیدی و صنایع تبدیلی و غرس 45هزار اصله نهال در استان و سایر استانها، ساخت 220واحد مسکونی برای زلزله زدگان در استان کرمانشاه، ساخت 183 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، توزیع 125جهیزیه بین زوج های نیازمند، و اهدای 15هزار و 750 سبد لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم، گوشه ای از خدمت رسانی جهادی و انقلابی در سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام می باشد.

فولادی، همچنین از راه اندازی 125صندوق قرض الحسنه و ایجاد 15میز خدمت و انعقاد 21 تفاهم نامه همکاری با سایر دستگاه های دولتی استان چهارمحال و بختیاری و سازمان بسیج سازندگی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبر داد و گفت: آب رسانی کشاورزی، احداث جاده روستایی، مرمت گلزار شهدا، احداث کارگاه اقتصادی و پل فلزی، احداث سالن های فرهنگی ورزشی و ... از طرح های در حال اجرای سازمان بسیج سازندگی است.

ارسال نظرات